Poświętne 25.07.2012

 

 

 

Wykonawcy zainteresowani

udziałem w postępowaniu

 

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 272.3.2012 na zadanie „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Brudzewicach

 

W związku z wpłynięciem pytań do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Gmina Poświętne działając na podstawie art. 38 ust.1 -2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr. 113 poz. 779 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie 1 Jakie wyposażenie wewnętrzne należy wycenić

Odpowiedź :

Podane w przedmiarze robót tj. biały montaż (umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe)

 

Pytanie 2 Podjazd zewnętrzny – prosimy potwierdzić czy spadki są właściwe – wg na winny być 5%

Odpowiedź :

Wyszczególnione w dokumentacji spadki są właściwe

 

 

Pytanie 3. Czy zamawiający dopuszcza zbiornik ścieków prefabrykowany odpowiadający parametrom zbiornikowi monolitycznemu

Odpowiedź :

Zamawiający dopuszcza zbiornik ścieków prefabrykowany pod warunkiem przedstawienia atestu na szczelność zbiornika

 

Pytanie 4.

W jaki sposób mają być wyposażone bramy – prosimy dokładnie opisać i ich wyposażenie

Odpowiedź :

Brama podnoszona mechanicznie na rolkach

 

Pytanie 5 Jakie nawiewniki mają być wycenione ręczne, ciśnieniowe czy higrosterowalne

Odpowiedź :

Nawiewniki higrosterowalne

 

Pytanie 6 Jaki kosztorys ofertowy należy zamieścić uproszczony czy szczegółowy

Odpowiedź :

Do ofert należy dołączyć kosztorys uproszczony. Kosztorys szczegółowy będzie wymagany od wykonawcy na etapie podpisania umowy

 

Pytanie 7 Czy napisy „Świetlica wiejska i straż pożarna” mają być wycenione

Odpowiedź :

Napisy nie podlegają wycenie

 

Pytanie 8 Czy okno podawcze ma być z podciętą szybą, czy też szyba ma być opuszczana i podnoszona

Odpowiedź :

Szyba opuszczana i podnoszona

 

Pytanie 9 Czy okap podlega wycenie

Odpowiedź :

Okap nie podlega wycenie

 

Pytanie 10

Cokół budynku ma być wykonany w tynku mozaikowym czy płytkach elewacyjnych

Odpowiedź :

Cokół budynku z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej

 

Pytanie 11. Prosimy o określenie koloru stolarski okiennej PCV biały czy brąz

Odpowiedź :

Stolarka okienna w kolorze brązowym

 

Pytanie12 Rynny mają być w kolorze Ral 9006 czy 8002

Odpowiedź :

Rynny w kolorze Ral 9006

 

Pytanie 13. Czy izolacja cieplna fundamentów ma być wyceniona

Odpowiedź :

Tak, styropian 8 cm

 

Pytanie 14. Czy odprowadzenie wód opadowych ma być na teren przyległy czy do zbiornika

Odpowiedź :

Odprowadzenie wód opadowych na teren przyległy

 

Pytanie 15

Prosimy o potwierdzenie kolorystyki elewacji tj. Ral 9001

Odpowiedź :

Zamawiający potwierdza kolor elewacji Ral 9001

 


 

 

Poświętne 24.07.2012

 

 

 

Wykonawcy zainteresowani

udziałem w postępowaniu

 

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 272.3.2012 na zadanie „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Brudzewicach

 

W związku z wpłynięciem pytań do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Gmina Poświętne działając na podstawie art. 38 ust.1 -2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr. 113 poz. 779 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp udziela następujących odpowiedzi:

 

1.Proszę o określenie czy wyposażenie technologiczne wg pkt 5 jest przedmiotem przetargu.

Jeżeli tak to proszę o podanie parametrów oraz ilości.

Odpowiedź :

Wyposażenie technologiczne nie jest przedmiotem przetargu.

Przedmiotem postępowania przetargowego jest wyposażenia sanitarne tj. Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym kpl. – 4, Zlewozmywak jednokomorowy ze stali nierdzewnej z syfonem   kpl. – 1 , Zlewozmywak dwukomory ze stali nierdzewnej z syfonem   kpl. – 3, Ustępy z płuczką ustępową kpl. – 3,   oraz grzejniki elektryczne

 

 

2.Proszę o określenie czy należy wycenić okap z wyciągiem nad kuchenkę, kurtynę powietrzną oraz drenaż opaskowy opisane w dokumentacji a nie ujęte w przedmiarach.

Odpowiedź :

Nie należy wyceniać

 

3. W wytycznych technologicznych zostały opisane drzwi tarasowe wg rys.A-14.W załączonej dokumentacji brak rys.A-14.Natomiast na rys.A-16 dołączonym do dokumentacji brak jest drzwi tarasowych. Proszę o wyjaśnienie.

Odpowiedź :

Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne w kolorystyce pozostałej stolarki (Drzwi wejściowe)

 

 

4.Proszę o określenie czy współczynnik okien U max=1,8W/m2K dotyczy całych okien.

Odpowiedź :

Współczynnik dotyczy całych okien

 

 


 

 

 

Poświętne: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Brudzewicach
Numer ogłoszenia: 242498 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Brudzewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu projektu pn --Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Brudzewicach--Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Przedmiarze robót, Projekcie budowlanym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowe dane techniczne budynku i elementów zagospodarowania działki --Część budynku objęta przebudową: - powierzchnia zabudowy - 200,00 m², - powierzchnia użytkowa 316,20 m², -kubatura 1780 m³ --Zbiornik na ścieki o pojemności 9,9 m³ --Podjazd dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne --Drogi zewnętrzne i chodniki z kostki brukowej o powierzchni 260 m² --Powierzchnia zieleni 388,10 m² Na przedmiot zamówienia składają się następujące roboty: ---Roboty budowlane -- Pokrycia dachowe, -Roboty rozbiórkowe dachu, -Uzupełnienie konstrukcji i pokrycie --Ścianki działowe parteru, -Roboty rozbiórkowe, -Wywóz gruzu, - Ścianki działowe --Ścianki działowe piętra, -Roboty rozbiórkowe, -Wywóz gruzu, -Ścianki działowe --Tynki i okładziny wewnętrzne, -Tynki wewnętrzne parteru, -Okładziny wewnętrzne parteru, -Tynki wewnętrzne piętra, -Okładziny wewnętrzne piętra, -Sufit podwieszony --Stolarka okienna, --Stolarka i ślusarka drzwiowa --Elementy ślusarsko-kowalskie --Podłoża, posadzki, podłogi parteru --Podłoża, posadzki, podłogi piętra i schodów, -Posadzki, -Modernizacja schodów, --Malowanie, --Elewacja --Podjazd dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne do budynku, - Schody zewnętrzne i podjazdy, -Opaska, --Drogi wewnętrzne, --Zieleń --Garaż mniejszy, -Wymiana bramy garażowej, -Tynki, -Podłoża, posadzki, podłogi, -Malowanie --Garaż duży, -Wymiana bramy garażowej, -Zamurowanie okna, -Tynki, -Podłoża, posadzki, podłogi, -Malowanie --Pomieszczenie szatni, -Malowanie, -Ocieplenie od str. zewnętrznej ściany wschodniej, ---Instalacja elektryczna --Tablica rozdzielcza RG --Tablica rozdzielcza TR --Okablowania i osprzęt --Instalacja odgromowa ---Wewnętrzna instalacja --Wewnętrzna instalacja wody, -Rurociągi wewnątrz budynku, -Izolacja rurociągów, -Armatura, -Próby szczelności, --Przyłacze kanalizacji sanitarnej, -Roboty ziemne, -Roboty montażowe --Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej , -Roboty ziemne, -Montaż rurociągów, -Montaż urządzeń -I-nstalacja centralnego ogrzewania, -Montaż grzejników elektrycznych

---Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i urządzenia - 36 miesięcy od daty podpisania końcowego odbioru robót

---Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowią załączniki nr 1-3 do SIWZ tj Przedmiary robót, Projekt budowy oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.11.27.10-5, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

-Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

-Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonywanych lub wykonanych robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia, niezbędny do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje), potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ilości 3 szt.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

-Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

-Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej 3 osobami posiadającymi doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w branży : ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej tj. 1 osoba - kierownik budowy - posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, w tym przy realizacji, co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy/przebudowy lub pełnej termomodernizacji budynku, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 1 osoba - kierownik robót sanitarnych - posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót sanitarnych, w tym przy realizacji, co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy/przebudowy instalacji sanitarnych, wentylacyjnych i grzewczych, posiadający uprawnienia instalacyjno-inżynieryjne w zakresie instalacji sanitarnych i ochrony środowiska, które uprawniają do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 1 osoba - kierownik robót elektrycznych - posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy/przebudowy, termomodernizacji posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowniczych, pod warunkiem, że spełnią wszystkie wymagane warunki dla poszczególnych branż

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

-Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży kopię polisy potwierdzającącej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 800.000,00 zł. oraz - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 800.000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamiinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik nr 4 do Specyfikacji) umieszczony jako pierwsza strona oferty -Kosztorys ofertowy -Harmonogram prac

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji inwestycji dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana ta będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) zaistnieje konieczność wykonania robót zamiennych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a których zakres będzie odpowiadał przedmiotowi zamówienia, 4) dany zakres robót nie został uwzględniony w przedmiarze robót stanowiącym podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego, został natomiast przewidziany w dokumentacji projektowo - budowlanej, 5) dany zakres robót został uwzględniony w przedmiarze robót stanowiącym podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego, natomiast jego wykonanie jest niezasadne; w takiej sytuacji Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, 6) zaistnieją okoliczności nieznane dotąd Zamawiającemu np. w czasie prowadzenia robót okaże się, że na terenie budowy występują niezinwentaryzowane urządzenia; w takiej sytuacji zakres zamówienia ulegnie zmianie stosownie do konieczności dostosowania prowadzonych robót do stanu faktycznego, 7) nastąpi działanie siły wyższej - niekorzystne warunki atmosferyczne 8) wystąpią okoliczności niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec w szczególności; a) warunki uniemożliwiające roboty z przyczyn technologicznych 9) zajdzie konieczność dokonania zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne w sekretariacie urzędu, pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 313. 322. 323. Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Poświętne 24.07.2012

 

 

 

Wykonawcy zainteresowani

udziałem w postępowaniu

 

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 272.3.2012 na zadanie „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Brudzewicach

 

W związku z wpłynięciem pytań do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Gmina Poświętne działając na podstawie art. 38 ust.1 -2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr. 113 poz. 779 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp udziela następujących odpowiedzi:

 

1.Proszę o określenie czy wyposażenie technologiczne wg pkt 5 jest przedmiotem przetargu.

Jeżeli tak to proszę o podanie parametrów oraz ilości.

Odpowiedź :

Wyposażenie technologiczne nie jest przedmiotem przetargu.

Przedmiotem postępowania przetargowego jest wyposażenia sanitarne tj. Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym kpl. – 4, Zlewozmywak jednokomorowy ze stali nierdzewnej z syfonem   kpl. – 1 , Zlewozmywak dwukomory ze stali nierdzewnej z syfonem   kpl. – 3, Ustępy z płuczką ustępową kpl. – 3,   oraz grzejniki elektryczne

 

 

2.Proszę o określenie czy należy wycenić okap z wyciągiem nad kuchenkę, kurtynę powietrzną oraz drenaż opaskowy opisane w dokumentacji a nie ujęte w przedmiarach.

Odpowiedź :

Nie należy wyceniać

 

3. W wytycznych technologicznych zostały opisane drzwi tarasowe wg rys.A-14.W załączonej dokumentacji brak rys.A-14.Natomiast na rys.A-16 dołączonym do dokumentacji brak jest drzwi tarasowych. Proszę o wyjaśnienie.

Odpowiedź :

Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne w kolorystyce pozostałej stolarki (Drzwi wejściowe)

 

 

4.Proszę o określenie czy współczynnik okien U max=1,8W/m2K dotyczy całych okien.

Odpowiedź :

Współczynnik dotyczy całych okien

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Przebudowa budynku OSP w Brudzewicach, gm.Poświętne.pdf)Projekt_bud_brudzewiceProjekt budowlany14790 kB5082012-07-09 23:11
Pobierz plik (z8_wykaz osób.doc)z8_wykaz osób.docWykaz osób39 kB1692012-07-09 22:58
Pobierz plik (SIWZ.doc)siwz_brudzewiceSIWZ172 kB1532012-07-09 22:51
Pobierz plik (stt_instalacje.pdf)stt_instalacje.pdfSTT cz.2120 kB2232012-07-09 22:47
Pobierz plik (Swietlica_ST.pdf)Swietlica_ST.pdfSTT cz.1456 kB1552012-07-09 22:47
Pobierz plik (przedmiar_instalacje.pdf)przedmiar_instalacje.pdfPrzedmiar cz.3111 kB1732012-07-09 22:36
Pobierz plik (przedmiar_elektryka.pdf)przedmiar_elektryka.pdfPrzedmiar cz.2375 kB1592012-07-09 22:35
Pobierz plik (przedmiar_robot.pdf)przedmiar_robot.pdfPrzedmiar robót budowlanych230 kB1642012-07-09 22:34
Pobierz plik (z10_wzor_umowy.doc)z10_wzor_umowy.docWzór umowy87 kB1592012-07-09 22:32
Pobierz plik (z9_wykaz czesci.doc)z9_wykaz czesci.docWykaz cześci zamówienia31 kB1592012-07-09 22:32
Pobierz plik (z7_wykaz robót.doc)z7_wykaz robót.docWykaz robót33 kB1632012-07-09 22:31
Pobierz plik (z6_oswiad_art24.doc)z6_oswiad_art24.docOświadczenie art.2433 kB1562012-07-09 22:30
Pobierz plik (z5_oswiad_art22.doc)z5_oswiad_art22.docOświadczenie art.2226 kB1512012-07-09 22:30
Pobierz plik (z4_form_oferty.doc)z4_form_oferty.docFormularz oferty40 kB1542012-07-09 22:30