Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

o udzielenie zamówienia publicznego

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dot.

„BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODGAŁĘZIENIAMI OD SIECI W RAMACH PASÓW DROGOWYCH ORAZ SIECIOWYCH POMPOWNI ŚCIEKÓW W GMINIE POŚWIĘTNE"

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych udzielam odpowiedzi na zapytanie jednego z Wykonawców, przesłane Gminie Poświętne.

1.Czy szafy sterownicze sieciowych przepompowni ścieków sanitarnych mają być

wyposażone w modem GSM umożliwiający wysyłanie komunikatów alarmowych na

podanych nr telefonu eksploratora ?!

Ad p.1

Odpowiedź: tak

2. W dokumentacji projektowej przedstawiono rozwiązania konkretnego producenta

dotyczące pomp przepompowni ścieków.

Czy w ramach zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców /

dostawców, Inwestor dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych technicznie,

czyt.: co najmniej nie gorszych pod względem parametrów technicznych, do

projektowanych, a spełniających wymagane parametry obliczeniowe projektowanej

kanalizacji sanitarnej (tj. obliczeniowe punkty współpracy pomp z rurociągami

tłocznymi, określone za pomocą wartości wydajności i wysokości podnoszenia)?

Ad p.2

Odpowiedź:

W dokumentacji podano producenta przykładowo. Dopuszcza się zamontowanie pomp innych producentów o standardzie równoważnym i podanych parametrach.

3. Proszę o dołączenie do dokumentacji przetargowej charakterystyk dobranych pomp

do przepompowni ścieków wraz z zaznaczonymi punktami pracy.

Ad p.3

Odpowiedź:

Zamieszczenie charakterystyki pomp będzie sugerować ich producenta, zatem po dostarczeniu przez wykonawcę karty pompy zostanie ona sprawdzona i potwierdzona przez projektanta pełniącego nadzór autorski.

4. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie szczelnego zbiornika przepompowni

ścieków wykonanego z elementów betonowych i żelbetowych połączonych między

sobą w sekcje przez producenta, o parametrach betonu C35/45, wodoszczelnego W8,

mrozoodpornego F-150 i posiadających Aprobatę Techniczną ITB oraz IBDiM ?.

Ad p.4

Odpowiedź:

Dopuszcza się zastosowanie płaszczy pompowni zgodnie z dokumentacją żelbetowych lub polimerobetonowych szczelnych.

Jeśli zaprojektowane rozwiązanie spełnia te warunki, to zostanie dopuszczone.

5. Proszę o dołączenia do dokumentacji przetargowej bardziej szczegółowego opisu

(rysunku) wyposażenia przepompowni ścieków.

Ad p.5

Odpowiedź:

Szczegółowy opis pompowni został zawarty na stronach od 9 do 15 części opisowej

6. Czy w przepompowniach ścieków mają być zastosowane prostokątne włazy klasy

D400, których otwór w prześwicie umożliwia prawidłową eksploatację

przepompowni ścieków ?

Ad p.6

Odpowiedź:

Pompownie lokalizowane są w pasach drogowych, zatem zastosowane włazy muszą być przystosowane do takich warunków pracy tj. przejazdowe typ ciężki, rzędna nawierzchni włazu na poziomie terenu.

7. W przepompowniach ścieków sanitarnych, podczas ich normalnej pracy, zbierają się

odory kanalizacyjnej. Czy w takim razie wentylacja ma być realizowana za pomocą

kominków antyodorowych wykonanych ze stali kwasoodpornej z wypełnieniem z

biomasy?

Ad p.7

Odpowiedź: tak


Poświętne: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODGAŁĘZIENIAMI OD SIECI W RAMACH PASÓW DROGOWYCH ORAZ SIECIOWYCH POMPOWNI ŚCIEKÓW W GMINIE POŚWIĘTNE

Numer ogłoszenia: 265426 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODGAŁĘZIENIAMI OD SIECI W RAMACH PASÓW DROGOWYCH ORAZ SIECIOWYCH POMPOWNI ŚCIEKÓW W GMINIE POŚWIĘTNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA PROJEKTU PT. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODGAŁĘZIENIAMI OD SIECI W RAMACH PASÓW DROGOWYCH ORAZ SIECIOWYCH POMPOWNI ŚCIEKÓW W GMINIE POŚWIĘTNE Zadanie powyższe zostało podzielone na etapy. Etap I, zawiera dwa zakresy do realizacji w jednym zamówieniu publicznym, w oparciu o cenę kosztorysową. I tak : 2. Zakres I Adres inwestycji - Poświętne - obejmuje obręb Poświętne, działki o nr ewidencyjnym : 508,504, 510, 488, 505, 506, 507/1, 672, 487/2, 486, 341/2, 342, 343/2, 675/2, 346/1, 519, 520, 707, 706, 702. Obręb Małoszyce, dz. nr 836, 851. Sieć kanalizacyjna przebiega w większości w pasach drogowych : drogi krajowej 48 ( przejścia metodą przewiertu ), w drogach gminnych oraz przez tereny zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej i zagrodowej. Nie przewiduje się zmiany zagospodarowania terenu. Dane techniczne : Sieć kanalizacji sanitarnej D200 L= 1027,18 m W tym : - z rur PVC Ø 200 mm - L= 782,00 m - rur PE Ø 200 - przewiertem sterowanym rurą przewodową L= 245,18 m Rurociąg tłoczny z rur ciśnieniowych PVC Ø 90 mm - L=84 m Odgałęzienia od sieci w ramach pasów drogowych z rur PVC śr. 160 mm L=157,00 m Przepompownia ścieków P-1 szt. 1, zlokalizowana w drodze o nr ewid. 836, obręb Małoszyce. Wykonanie zasilania obiektu przepompowni ścieków P-1 w energię elektryczną nN z sieci energetyki zawodowej, liniami kablowymi nN WLZ od złącz ZZP do wolnostojących rozdzielni zasilająco-sterowniczych RZS (dostawa wraz z urządzeniami przepompowni), wykonanie uziemienia roboczego i ochrony przeciwporażeniowej przepompowni, wzajemna koordynacja instalacji nN-WLZ z projektami sieci kanalizacyjnej do w/w przepompowni. Zalecenia Sieć Ø 200 mm począwszy od studni 32/4 w kierunku studni 33/4 na odcinku o długości około 40 m wykonywać ze szczególną ostrożnością z uwagi na istniejące urządzenia podziemne (ogrzewanie geotermalne) nie zainwentaryzowane na etapie projektu. Po zakończeniu robót należy odtworzyć nawierzchnie, rozłożyć zdjęty humus i uporządkować teren 3. Zakres II Adres inwestycji - Małoszyce- obejmuje obręb Małoszyce, działki o nr ewidencyjnym : 836, 835/1, 548, 769, 712. Obręb Poświętne , dz. nr ewidencyjny : 689, 131, 298, 299, 690, 325, 701. Sieć kanalizacyjna przebiega tylko w pasach drogowych dróg gminnych i dojazdowych wraz z przejściem przez drogę powiatową. Nie przewiduje się zmiany zagospodarowania terenu. Dane techniczne : Kanalizacja sanitarna z rur Ø 200 mm L=1734,38 w tym : przebudowa kanału istniejącego na odcinku od oczyszczalni ścieków do W 13/2 z rur j.w. L= 308,00 m Rurociąg tłoczny z rur ciśnieniowych PVC L= 707,19 m W tym: Ø 110 mm L= 447,58 m Ø 90 mm L= 259,61 Odgałęzienia od sieci w ramach pasów drogowych z rur PVC Ø 160 mm L= 351,50 m. Przepompownie ścieków P-3 i P-4 - szt. 2. Lokalizacja pompowni : P-3 w drodze gminnej, dz. nr ewid. 836, P-4 w drodze nr ewid. 712, obręb Małoszyce, gm. Poświętne. Wykonanie zasilania obiektów przepompowni ścieków P-3 i P-4 w energię elektryczną nN z sieci energetyki zawodowej, liniami kablowymi nN WLZ od złącz ZZP do wolnostojących rozdzielni zasilająco-sterowniczych RZS (dostawa wraz z urządzeniami przepompowni), wykonanie uziemienia roboczego i ochrony przeciwporażeniowej przepompowni, wzajemna koordynacja instalacji nN-WLZ z projektami sieci kanalizacyjnej do w/w przepompowni. Po zakończeniu robót odtworzyć nawierzchnię asfaltową i gruntową w drogach i uporządkować teren. 4. Zalecenia do obu Zakresów Należy zastosować rury kanalizacyjne o sztywności obwodowej 4 kN/m2, rurociągi tłoczne z rur ciśnieniowych na ciśnienie nominalne 0,6 MPa, a studzienki kanalizacyjne z PE lub PP w systemie przyjętych rur. Roboty ziemne prowadzić jako wykopy o ścianach pionowych, umocnione. Przewody układane na 15 cm. podsypce piaskowej z zasypką piaskiem 30 cm powyżej wierzchu rury. Powyżej zasypka gruntem rodzimym sypkim. Podsypka i zasypka z zagęszczeniem do 99 % w skali Proctora. Szczegółowe dane zawiera : projekt budowlany, specyfikacja techniczna i przedmiar robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3, 45.31.43.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowy co najmniej trzech kanalizacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj, : - kierownika budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownika robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownika robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia sporządzony wg przedmiaru robót stanowiących 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana osób realizujących zamówienie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wymienionych w ofercie, wynikających z polityki kadrowej Wykonawcy, pod warunkiem przedłożenia przez Wykonawcę wraz z wnioskiem w/w zmianę dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają kwalifikację i uprawnienia równoważne (nie mniejsze) niż osoby wymienione w ofercie 2) Zaistnieje konieczność wykonania robót zamiennych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a których zakres będzie odpowiadał przedmiotowi zamówienia, 3) dany zakres robót nie został uwzględniony w przedmiarze robót stanowiącym podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego, został natomiast w dokumentacji projektowo - budowlanej, 4) dany zakres robót został uwzględniony w przedmiarach robót stanowiącym podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego, natomiast jego wykonanie jest niezasadne; w takiej sytuacji Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, 5) zaistnieją okoliczności nieznane dotąd Zamawiającemu np. w czasie prowadzenia robót okaże się, że na terenie budowy występują niezinwentaryzowane urządzenia; w takiej sytuacji zakres zamówienia ulegnie zmianie stosownie do konieczności dostosowania prowadzonych robót do stanu faktycznego, 6) Zmiana wynagrodzenia umownego. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT 7) Zmiana podwykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Jeżeli zmiana lub rezygnacja dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b PZP w celu wykazania spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust.1 Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu niemniejszym niż wymagany w trakcje postępowania o udzieleniu zamówienia. 8) Inne zmiany a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami. 9) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP w szczególności: a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) Zmiany danych teleadresowych 10) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (dokumentacja_projektowa.pdf)dokumentacja_projektowa.pdfDokumentacja projektowa12043 kB1932014-08-08 10:54
Pobierz plik (dokumentacja_projektowa.pdf)dokumentacja_projektowa.pdfDokumentacja projektowa12043 kB1702014-08-08 10:54
Pobierz plik (Przedmiary_robot.pdf)Przedmiary_robot.pdfPrzedmiar robót2557 kB1662014-08-08 10:51
Pobierz plik (Przedmiary_robot.pdf)Przedmiary_robot.pdfPrzedmiar robót2557 kB1742014-08-08 10:51
Pobierz plik (ipum_kanalizacja_2014.doc)ipum_kanalizacja_2014.docIstotne postanowienia umowy103 kB1632014-08-08 10:50
Pobierz plik (ipum_kanalizacja_2014.doc)ipum_kanalizacja_2014.docIstotne postanowienia umowy103 kB1652014-08-08 10:50
Pobierz plik (grupa_kanalizacja_2014.doc)grupa_kanalizacja_2014.docgrupa kapitałowa36 kB1712014-08-08 10:50
Pobierz plik (grupa_kanalizacja_2014.doc)grupa_kanalizacja_2014.docgrupa kapitałowa36 kB1542014-08-08 10:50
Pobierz plik (wykaz_os_kanalizacja_2014.doc)wykaz_os_kanalizacja_2014.docWykaz osób32 kB1852014-08-08 10:50
Pobierz plik (wykaz_os_kanalizacja_2014.doc)wykaz_os_kanalizacja_2014.docWykaz osób32 kB1632014-08-08 10:50
Pobierz plik (wiedza_doswiad_konalizacja_2014.doc)wiedza_doswiad_konalizacja_2014.docWykaz robót38 kB1782014-08-08 10:50
Pobierz plik (wiedza_doswiad_konalizacja_2014.doc)wiedza_doswiad_konalizacja_2014.docWykaz robót38 kB1572014-08-08 10:50
Pobierz plik (oferta_kanalizacja_2014.doc)oferta_kanalizacja_2014.docFormularz oferty43 kB1722014-08-08 10:49
Pobierz plik (oferta_kanalizacja_2014.doc)oferta_kanalizacja_2014.docFormularz oferty43 kB1602014-08-08 10:49
Pobierz plik (siwz_kanalizacja_2014.doc)siwz_kanalizacja_2014.docSIWZ144 kB1642014-08-08 10:49
Pobierz plik (siwz_kanalizacja_2014.doc)siwz_kanalizacja_2014.docSIWZ144 kB1702014-08-08 10:49