OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Poświętne: budowa gminnego ośrodka sportowo-rekreacyjnego w Studziannie - budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Poświętne, do kontaktów: Elżbieta Lasota, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564002, fax 044 7564024, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.poswietne.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnego ośrodka sportowo-rekreacyjnego w Studziannie - budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Studzianna, dz. nr: 324/3, 325/2, 326 i 970.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i urządzanie terenów zieleni, polegające na wykonaniu projektu pt. "Budowa Gminnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Studziannie - budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej".
Zakres robót:
- boisko do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej o pow. 7072,00 m kw., bramki z siatką - 2,00 szt.,
piłkochwyty - 216,00 m.b., wiata dla zawodników - 2,00 szt., trybuna dla kibiców na 120,00 miejsc;
- boisko do piłki siatkowej o nawierzchni trawiastej o pow. 220,00 m kw., słupki z siatką - 2,00 szt., połkochwyty - 32,00 m.b., furtka - 2,00 szt.;
- boisko do piłki koszykowej i siatkowej o nawierzchni poliuretanowej i pow. 510,00 m kw., słupki i kosze do koszykówki - 2,00 szt., słupki i siatka do piłki siatkowej - 2 szt., piłkochwyty - 64,00 m.b., furtka - 2,00 szt., trybuna dla kibiców - 30,00 miejsc;
- stoły do tenisa stołowego - 2,00 szt., utwardzenie terenu wokół stołów - 98,56 m kw.;
- parking - o pow. 180,00 m kw.
- chodnik - o pow. 48,00 m kw.
- ścieżki żwirowe - o pow. 1400,00 m kw.
- ogrodzenie - 194,80 m.b., brama wjazdowa - 2,00 szt., furtka - 1,00 szt.
- ławki - 10,00 szt;
- kosze na śmieci - 10,00 szt.;
- tablica informacyjna - 1,00 szt.;
- trawnik parkowy - 0,54 ha;
- sadzenie drzew liściastych - 67,00 szt.;
-sadzenie krzewów liściastych - 690,00 szt.,
- sadzenie krzewów żywopłotowych - 185,00 szt.
- korowanie drzew i krzewów - 942,00 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie podany w załączniku do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - "Projekt budowy Gminnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Studziannie" rozdz. 6 "Zakres prac do wykonania".
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.21, 45.11.12.00, 45.21.33.12, 29.81.43.30, 29.83.50.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres:
Powierzchnia terenu do zagospodarowania - 24 287 m kw.
Szczegółowe obmiary zostaną określone w SIWZ.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 powyższej ustawy, którzy wraz z formularzem oferty złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1, spełnią minimalne kryteria kwalifikacyjne, opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą opisane niżej informacje i dokumenty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając ich kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą warunków granicznego spełnia - nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty:
1. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej,
2. Oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
3. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1. wykaz wykonanych przez siebie robót w ostatnich pięciu latach (min. dwie roboty), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
2. uprawnienia kierownika budowy stwierdzające przygotowanie do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3. oświadczenie wykonawcy o zabezpieczeniu obsługi geodezyjnej,
4. dane dotyczące podwykonawców (w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia.
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie, należy załączyć następujące dokumenty:
1. aktualną informację z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości kwoty składanej oferty (równej lub wyższej).
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 12:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: 30.05.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 12:10, Urząd Gminy w Poświętnem, pokój nr 1.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Program: Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" Priorytet II - "Zrównoważony Rozwój Obszarów Wiejskich" obejmujący działanie 2.3. "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego".
2) Informacje dodatkowe:
==================================================================
Poświętne, dnia 23.04.2007 r.
Sprawa : Wyjaśnienie dotyczące specyfikacji na „Budowę Gminnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Studziannie – budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej”
Pyt. Jaka wysokość piłkochwytów
Odp.: Zgodnie z dokumentacją techniczną : „Piłkochwyty – z siatki powlekanej w kolorze zielonym na słupkach stalowych o rozstawie 3 m, z rur stalowych o wysokości 3 m.”
Tak więc wysokość piłkochwytów wynosi 3 m