Zamówienia publiczne

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Poświętne: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Poświętne, do kontaktów: Elżbieta Lasota, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564002, fax 044 7564024, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.poswietne.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Brudzewice, działka ewidencyjna nr 2040 i 2039.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na wykonaniu: odcinka drogi od km 0+000,00 do km 1+110,00 o nawierzchni mineralno-asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, szerokość jezdni - 4,00 z poszerzeniem na tuku do 5,50 m.b., szerokość poboczy 2 x 1,00 m.b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz oferty na załączonym druku bez możliwości wprowadzania zmian.

2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.

3. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności

oraz że nie podlega wykluczeniu, a także potwierdzające niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

3.1. oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i o niewystępowaniu przesłanek z art. 24 ust. 1 i 2 powyższej ustawy,

3.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej,

3.3. zaświadczenia, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne,

3.4. wykaz wykonanych przez siebie robót o podobnym charakterze i złożoności w ostatnich trzech latach (min. sześć robót),

3.5. wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia z podaniem przygotowania zawodowego I okresu zatrudnienia na zajmowanym stanowisku,

3.6. wykaz posiadanego sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia,

3.7. wykażą roczne obroty w przeciągu ostatnich trzech lat,

3.8. parafowany projekt umowy,

3.9. uprawnienia kierownika budowy i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego,

3.10. dane dotyczące laboratorium, do którego wykonawca będzie miał dostęp,

3.11. oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót,

3.12. wstępny harmonogram robót.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.23.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Długość drogi - 1110 m.b.

Szerokość jezdni - 4 m.b. z poszerzeniem na łuku do 5,5 m.b.

Szerokość poboczy - 2 x 1,0 m.b.

Przebudowa przepustów

Wykonanie zjazdów bramowych i gospodarczych.

Szczegółowe obmiary zostaną określone w SIWZ.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek

posiadania takich uprawnień,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.

- udzielą minimum 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia

- posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena waga 100%. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego - cena - minimalna cena oferowana brutto: cena oferty badanej brutto x 100 pkt.

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalna liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt II.1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl.

Opłata:

Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy..

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2006 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: 08.09.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy w Poświętnem, pok. nr 1..

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Specyfikacja_istotnych_warunk_w_zam_wienia(2).doc)Specyfikazja Istotnych Warunków ZamówieniaOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E89 kB1722006-07-20 11:46
Pobierz plik (Formularz_oferty(5).doc)Formularz ofertyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E54 kB1492006-07-20 11:46
Pobierz plik (Projekt_umowy(6).doc)Projekt umowyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E115 kB1802006-07-20 11:46
Pobierz plik (O_wiadczenie_z_art__24_PZP(2).doc)Oświadczenie z art. 24 PZPOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E29 kB1702006-07-20 11:46
Pobierz plik (O_wiadczenie_.doc)OświadczenieOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E29 kB1602006-07-20 11:46
Pobierz plik (Wykaz_os_b_odpowiedzialnych_za_wykonanie_zobowi_za__umowy_za___2_3.doc)Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy zał. 2.3OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E40 kB1642006-07-20 11:46
Pobierz plik (Wykaz_niezb_dnych_do_wykonia_maszyn__pojazd_w_i_urz_dze___narz_dzi_i_urz_dze__.d)Wykaz niezbędnych do wykonia maszyn, pojazdów i urządzeń, narzędzi i urządzeń GŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E38 kB1552006-07-20 11:46
Pobierz plik (Wykaz_zatrudnionych_pracownik_w_oraz_liczebno_ci_personelu.doc)Wykaz zatrudnionych pracowników oraz liczebności personeluGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E36 kB1632006-07-20 11:46
Pobierz plik (Przebieg_pracy_zawodowej.doc)Przebieg pracy zawodowejOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E33 kB1642006-07-20 11:46
Pobierz plik (Zobowi_zanie_do_wsp__pracy.doc)Zobowiązanie do współpracyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E26 kB1612006-07-20 11:46
Pobierz plik (Wykaz_wykonanych_w_okresie_ostatnich_trzech_lat_rob_t_budowlanych.doc)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanychOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E35 kB1592006-07-20 11:46
Pobierz plik (Wykaz_wszyskich_podwykonawc_w.doc)Wykaz wszyskich podwykonawcówOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E36 kB1712006-07-20 11:46
Pobierz plik (Zobowi_zanie_do_wsp__pracy____podwykonawcy.doc)Zobowiązanie do współpracy - podwykonawcyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E27 kB1552006-07-20 11:46
Pobierz plik (O_wiadczenie_o_oznakowaniu_i_zabezpieczeniu_rob_t_w_pasie_drogowym.doc)Oświadczenie o oznakowaniu i zabezpieczeniu robót w pasie drogowymOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E25 kB1742006-07-20 11:46
Pobierz plik (Harmonogram_realizacji_rob_t.doc)Harmonogram realizacji robótOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E68 kB1582006-07-20 11:46
Pobierz plik (ksi__ka_przedmiar_w.doc)książka przedmiarówOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E71 kB1672006-07-20 11:46
Pobierz plik (Tabela_zjazd_w.doc)Tabela zjazdówOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E86 kB1792006-07-20 11:46
Pobierz plik (Projekt_techniczny.pdf)Projekt technicznyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane przebudowa drogi gminnej Brudzewice Zanart - Brudzewice Iły Nr drogi 107305 E527 kB1822006-07-20 11:46

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Poświętne, do kontaktów: Elżbieta Lasota, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 756 40 02, fax 044 756 40 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.poswietne.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Brudrzewice, działka ewidencyjna nr 2040 i 2039.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na wykonaniu : odcinka drogi od km 0+000.00 do kro 0+782.82 i 0+000.00 do km 0+196.09 o nawierzchni mineralno-asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, szerokość jezdni -U>0 m.b. szerokość Poboczy 2 X 0.75 o 1.00 m.b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz oferty na załączonym druku bez możliwości wprowadzania zmian.

2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót

3. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu a także potwierdzające niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

3.1. oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 11 ust. 1 i o nie występowaniu przesłanek z art. 24 ust 1 i 2 powyższej ustawy

3.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

3.3. zaświadczenia, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne.

3 4. wykaz wykonanych przez siebie robót o podobnym charakterze i złożoności w ostatnich trzech latach (min sześć robót)

3.5. wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia z podaniem przygotowania zawodowego 1 okresu zatrudnienia na zajmowanym stanowisku

3 6. wykaz posiadanego sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 3.7. wykażą roczne obroty w przeciągu ostatnich trzech lat

3.8. parafowany projekt umowy

3.9. uprawnienia kierownika budowy T zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

3 10. dane dotyczące laboratorium, do którego Wykonawca będzie miał dostęp

3.11. oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót

3.12. wstępny harmonogram robót

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Długość drogi - 978,91 m.b.

Szerokość jezdni - 4,5 m.b.

Szerokość poboczy - 2 x 0,75 - 1,0 m.b.

Wykonanie rennowacji istniejących rowów obustronnych

Wykonanie zjazdów bramowych i gospodarczych

Szczegółowe obmiary zostaną określone w SIWZ

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium:

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP

- udzielą minimum 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia

- posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium cena waga 100%. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego - cena = minimalna cena oferowana brutto: cenę oferty badanej brutto x 100 pkt

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymgania otrzyma maksymalna liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt-cie II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl.

Opłata:

Warunki i sposób płatności:

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2006 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: 08.09.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy w Poświętnem, pokój nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

 

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Specyfikacja_istotnych_warunk_w_zam_wienia(3).doc)Specyfikazja Istotnych Warunków ZamówieniaOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek83 kB1402006-07-18 16:41
Pobierz plik (Projekt_umowy(7).doc)Projekt umowyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek115 kB1412006-07-18 16:41
Pobierz plik (Wz_r_oferty(2).doc)Wzór ofertyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek54 kB1432006-07-18 16:41
Pobierz plik (Przedmiar_rob_t___odcinek_1.doc)Przedmiar robót odcinek 1OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek48 kB1472006-07-18 16:41
Pobierz plik (Przedmiar_rob_t___odcinek_2.doc)Przedmiar robót odcinek 2OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek51 kB1362006-07-18 16:41
Pobierz plik (O_wiadczenie_z_art__24_PZP(3).doc)Oświadczenie z art. 24 PZPOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek28 kB1342006-07-18 16:41
Pobierz plik (O_wiadczenie_z_art__22(3).doc)oświadczenie z art. 22OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek26 kB1482006-07-18 16:41
Pobierz plik (Wykaz_os_b_odpowiedzialnych_za_wykonanie_zobowi_za__umowy_za___2_3(2).doc)Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy zał. 2.3OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek39 kB1582006-07-18 16:41
Pobierz plik (Wykaz_niezb_dnych_do_wyokania_maszyn__pojazd_w_i_urz_dze_.doc)Wykaz niezbędnych do wyokania maszyn, pojazdów i urządzeńOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek38 kB1462006-07-18 16:41
Pobierz plik (Wykaz_zatrudnionych_pracownik_w_oraz_liczebno_ci_personelu(2).doc)Wykaz zatrudnionych pracowników oraz liczebności personeluOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek36 kB1412006-07-18 16:41
Pobierz plik (Przebieg_pracy_zawodowej(2).doc)Przebieg pracy zawodowejOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek33 kB1472006-07-18 16:41
Pobierz plik (Zobowi_zanie_do_wsp__pracy(2).doc)Zobowiązanie do współpracyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek26 kB1422006-07-18 16:41
Pobierz plik (Wykaz_wykonanych_w_okresie_ostatnich_trzech_lat_rob_t.doc)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robótOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek35 kB1432006-07-18 16:41
Pobierz plik (Wykaz_wszyskich_podwykonawc_w(2).doc)Wykaz wszyskich podwykonawcówOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek36 kB1432006-07-18 16:41
Pobierz plik (O_wiadczenie_o_oznakowaniu_i_zabezpieczeniu_rob_t_w_pasie_drogowym(2).doc)Oświadczenie o oznakowaniu i zabezpieczeniu robót w pasie drogowymOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek25 kB1562006-07-18 16:41
Pobierz plik (Harmonogram_realizacji_rob_t(2).doc)Harmonogram realizacji robótOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek69 kB1442006-07-18 16:41
Pobierz plik (Szczeg__owe_specyfikacje_techniczne.zip)Szczegółowe specyfikacje techniczneOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek99 kB1352006-07-18 16:41
Pobierz plik (Zobowi_zanie_do_wsp__pracy____podwykonawcy(2).doc)Zobowiązanie do współpracy - podwykonawcyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek28 kB1402006-07-18 16:41
Pobierz plik (Rzuty_i_przekroje_(2).doc)Rzuty i przekroje OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poświętne: przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Buczek23 kB1462006-07-18 16:41

Nasz znak : 3411/2/2006 Poświętne, dnia 17.07.2006

RO.V.3093-2/js/142/2005/135


OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU

Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie niniejszym ogłasza, iż w trybie przetargu nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Remont budynku GOK oraz zagospodarowanie placu św. Marka i budowa infrastruktury sportowej w Poświętnem”.

Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła Firma : „INTERBUD” Spółka z o.o. ul. Przemysłowa 5a, 26-300 Opoczno.

Oferta przedstawiała cenę:

1. Roboty budowlane – cena netto – 518 244,16 zł.

cena brutto- 632 257,87 zł.

2. Zakup wyposażenia kawiarenki internetowej – cena netto – 14 239,05 zł

cena brutto – 17 371,64 zł

3. Łączna cena : cena netto - 532 483,21 zł.

podatek VAT - 117 146,30 zł.

cena brutto – 649 629,51zł

słownie : sześćset czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset dwadzieścia dziewięć złotych i pięćdziesiąt jeden groszy.

mgr inż. Mieczysław Stępień

Wójt Gminy Poświętne


Nasz znak : 3411/2/2006                                                        Poświętne, dnia 17.07.2006
RO.V.3093-2/js/142/2005/135

OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU


Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie niniejszym ogłasza, iż w trybie przetargu nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na  „Remont budynku GOK oraz zagospodarowanie placu św. Marka i budowa infrastruktury sportowej w Poświetnem”.
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła Firma : „INTERBUD” Spółka z o.o. ul. Przemysłowa 5a, 26-300 Opoczno.
Oferta przedstawiała cenę:
1.    Roboty budowlane –                                         cena netto – 518 244,16 zł.
cena brutto- 632 257,87 zł.
2.    Zakup wyposażenia kawiarenki internetowej – cena netto –   14 239,05 zł
cena brutto – 17 371,64 zł
3. Łączna cena :                                                     cena netto  - 532 483,21 zł.
podatek VAT  - 117 146,30 zł.
cena brutto – 649 629,51zł

słownie : sześćset czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset dwadzieścia dziewięć złotych i pięćdziesiąt jeden groszy.


mgr inż. Mieczysław Stępień
Wójt Gminy Poświętne

Nasz znak : 3411/9/06                                         Poświętne, dnia 23.06.2006

OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU


Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie niniejszym ogłasza, iż w trybie przetargu nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na  Transport kruszywa łamanego dolomitowego na budowę dróg dojazdowych do pól frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton z Kieleckich Kopalni Surowców Mineralnych – kopalnia Jaźwica,
26-060 Chęciny na teren Gminy Poświętne.
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła Firma : P.P.H.U „JAN_POL” Jan Oratyński zam. 26-300 Opoczno, ul. Inowłodzka 24 A
Oferta przedstawiała cenę:
1. Transport kruszywa łamanego dolomitowego do nawierzchni drogowych w asortymencie od 0-31,5mm z kopalni Jaźwica na teren Gminy Poświętne
za kwotę netto 17,97,00/ tonę + VAT 22% co daje kwotę 3,95. Kwota brutto
wynosi 21,92/tonę.
2. Łączna wartość zamówienia  w kwocie 76.720,00 brutto za 3500 ton.

Wójt Gminy Poświętne

mgr inż. Mieczysław Stępień

Nasz znak : 3411/5/06                                                                          Poświętne, dnia 19.06.2006

OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU


Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie niniejszym ogłasza, iż w trybie przetargu nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na  Dostawę tłucznia dolomitowego na budowę dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Poświętne.
Dostawcą  najkorzystniejszej oferty  są Kieleckie Kopalnie Surowców Mineralnych Sp. A., 25-033 Kielce 10, ul. Ściegiennego 5
Oferta przedstawiała cenę:
Kruszywo łamane dolomitowe do nawierzchni drogowych w asortymencie od 0-31,5mm za kwotę netto 16,00/ tonę + VAT 22% co daje kwotę 3,52. Kwota brutto wynosi 19,52/tonę.
Łącznie  kruszywo w kwocie 68.320 brutto za 3500 ton.


mgr inż. Mieczysław Stępień
Wójt Gminy Poświętne

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa

„Transport tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”

SEKCJA I : ZAMAWIAJACY

1.1. Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Poświętne

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Elżbieta Lasota

Adres : ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie

tel. 0-44 756-40-02, fax 0-44 756-40-24, e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

www.poswietne.pl 

1.2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje – taki jak w pkt. 1.1.

1.3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia – taki jak w pkt 1.1.

1.4. Adres, na który należy przesłać oferty (wnioski) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- taki jak w pkt 1.1.

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. OPIS

II.1.2. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

„ TRANSPORT KRUSZYWA ŁAMANEGO DOLOMITOWEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MODERNIZACJĘ DRÓG DOJAZDOWYCH DO PÓL I ŁĄK NA TERENIE GMINY POŚWIĘTNE”

II.1.3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest transport kruszywa dolomitowego łamanego do nawierzchni drogowych, w asortymencie od 0-31,5 mm w ilości 3500 ton. z Kieleckich Kopalni Surowców Mineralnych – kopalnia Jaźwica, 26-060 Chęciny na teren gminy Poświętne.

Kruszywo przeznaczone będzie na modernizację dróg dojazdowych do pól.

II.1.4 Miejsce dostaw

Teren gminy Poświętne

II.1.5. Nomenklatura

II.1.5.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot- 60122130-9

 

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie

II.1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie

II.2. Wielkość lub zakres zamówienia

Podano w II.1.3 opis przedmiotu zamówienia

II.2.1. Wartość zamówienia poniżej 60.000 EUR

II.3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach 3

Data rozpoczęcia lipiec 2006 r. i zakończenia 30.09.2006 r.


SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1. Wymagane wadium : nie wymagane

III.2. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności

niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe

i techniczne.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

1. nie są wykluczeni na podstawie art.. 24 i spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy

z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19,

poz. 177),

2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym

profilowi zamówienia

3. posiadają lub mają dostęp do środków transportu pozwalającego na przewóz

tłucznia min. 60 ton dziennie.

 

SEKCJA IV : TRYBY

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony.

IV.2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz

dodatkowych wyjaśnień : dostępne do 20.06.2006 r.

IV.3.2. Termin składania ofert : 23.06.2006 r. Godzina 10 00

IV.3.3. Termin związania z ofertą : do 23.07.2006 lub 30 dni od ostatecznego terminu

składania ofert.

IV.3.4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 23.06.2006 r. Godzina 1015

Miejsce – Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne,

Pokój nr 3

SEKCJA V : INNE INFORMACJE

V.1. Czy zamówienie dotyczy Projektu /Programu finansowanego ze środków Unii

Europejskiej?

Nie

V.2. Data ogłoszenia  14.06.2006 r.

Wójt Gminy Poświetne
Mieczysław Stępień

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Projekt_umowy(10).doc)Projekt umowyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa „Transport tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”33 kB1542006-06-14 15:48
Pobierz plik (O_wiadczenie_z_art__22(6).doc)Oświadczenie z art. 22OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa „Transport tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”25 kB1562006-06-14 15:48
Pobierz plik (Formularz_oferty(8).doc)Formularz ofertyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa „Transport tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”24 kB1592006-06-14 15:48
Pobierz plik (Wykaz__rodk_w_transportu.doc)Wykaz środków transportuOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa „Transport tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”36 kB4432006-06-14 15:48
Pobierz plik (O_wiadczenie_(2).DOC)OświadczenieOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa „Transport tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”21 kB1872006-06-14 15:48
Pobierz plik (Specyfikacja_istotnych_warunk_w_zam_wienia(6).doc)Specyfikazja Istotnych Warunków ZamówieniaOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa „Transport tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”77 kB1642006-06-14 15:48

Nasz znak : 3411/2/2006

Dotyczy sprawy : Nr RO.V.3093-2/js/142/2005/135 Poświętne, dnia 08.06.2006 r.

W odpowiedzi na zapytania do przetargu na „ Remont budynku GOK oraz zagospodarowanie placu św. Marka i Budowa infrastruktury sportowej w Poświętnem”
Wójt Gminy Poświętne uzupełnia specyfikację istotnych warunków zamówienia o następujące dane :
•Poz. 9 – jaka marka betonu ? – odp. beton B20
•Poz. 10 –jaka marka betonu ? – odp. beton B15
•Poz. 12 – jaka marka betonu ? - odp. beton B 7,5
•Poz. 16 – jakie płytki ? – odp. płytki podłogowe typu „GRES” lub tożsame o podobnych parametrach, kolor do uzgodnienia,
•Poz. 22 – jakie drzwi zewnętrzne ? – odp. -drzwi do kotłowni – stalowe rozwieralne pełne nieocieplane,
•Poz. 24 – jaka marka betonu ? – odp. beton B20
•Poz. 27 – z czego i jakie kratki ? – odp. kratki wentylacyjne – PCV lub aluminiowe – nierdzewne
•Poz. 81 – jaka marka betonu ? – odp. beton B15
•Poz. 82 – jaka marka betonu ? – odp. beton B15
•Poz. 93 – jaka marka betonu ? – odp. beton B20
•Poz. 97 – jaka marka betonu ? – odp. beton B 7,5
•Poz. 101 – jakie wymiary balustrady ? – odp. wymiary balustrady na podjeździe dla osób niepełnosprawnych wys. 1,1 m z rur stalowych.
•Poz.102-105 – jakie profile, kolor i rodzaj szyb w oknach ? – odp. szyby podwójne „Termofloat” ze szprosami ozdobnymi wewnętrznymi nie utrudniającymi mycia okien w kolorze złotym, profil PCV minimum trzy komorowy, luksfery w odcieniach złotej-żółci.
•Poz. 107 – jakie długości parapetów ? Odp. długość dostosowana do wymiarów okien, parapety z PCV w kolorze okien,
•Poz. 110 – jaka grubość blachy ? – odp. pozycja w tym etapie nie występuje
•Poz. 115-116 – jaka grubość i gęstość styropianu ? – odp.płyty styropianowe PS-E PN-B-20130 M20 FS 20 grubości 15 cm.
•Poz. 129 i 130 – jaka grubość i gęstość styropianu ? – odp. płyty styropianowe j.w.
•Gdzie (czy należy uwzględnić koszty utylizacji) będzie odwożona ziemia i gruz budowlany ? Odpowiedź -Ziemia i gruz budowlany zostanie zagospodarowany przez Zamawiającego.
•Na czym ma polegać odmładzanie drzew? Odp. Na uzupełnieniu starodrzewu nowymi nasadzeniami.
•Czy wykazując trzy inwestycje o charakterze i złożoności porównywalnej można uwzględnić zadania zrealizowane w węższym zakresie tzn. oddzielnie remont budynku, zagospodarowanie zieleni, budowę infrastruktury sportowej?
Odp. Tak. Z uwagi na odrębną specyfikę robót.
•Czy Zamawiający ma pozwolenie i poniesie opłatę za wycinkę drzew, czy trzeba to uwzględnić w kosztorysie ? Odp. Zamawiający nie posiada zezwolenia na wycinkę,
Opłaty należy uwzględnić w kosztorysie.
W związku z modyfikacją treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 19.06.2006 r.
do godz. 10:00 z uwagi na niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
Miejsce i sposób złożenia oferty nie ulega zmianie.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Szczeg__owe_dane_o_przetargu(4).doc)Szczegółowe dane o przetarguOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane Poświętne: „Remont budynku GOK oraz zagospodarowanie placu św. Marka i rozbudowa infrastruktury sportowej w Poświętnem” 45 kB1462006-06-14 13:05

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa

„Zakup tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”

SEKCJA I : ZAMAWIAJACY

1.1. Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Poświętne

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Elżbieta Lasota

Adres : Ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie

tel. 0-44 756-40-02, fax 0-44 756-40-24, e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

www.poswietne.pl

1.2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje – taki jak w pkt. 1.1.

1.3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia – taki jak w pkt 1.1.

1.4. Adres, na który należy przesłać oferty (wnioski) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- taki jak w pkt 1.1.

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. OPIS

II.1.2. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

„ ZAKUP KRUSZYWA ŁAMANEGO DOLOMITOWEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MODERNIZACJĘ DRÓG DOJAZDOWYCH DO PÓL I ŁĄK NA TERENIE GMINY POŚWIĘTNE”

II.1.3. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakup  kruszywa łamanego dolomitowego w ilości 3500 ton

Parametry i właściwości techniczne :

1. Zawartość ziaren poniżej 0,075 mm (%)    - Wymagania NORMY – 2,0 – 12,0

2. Zawartość ziaren nieforemnych (%)           -                „                      maks. 35,0

3. Zawartość ziaren organicznych                   -                „                     maks.  1,0

4. Zawartość związków siarki (SO3)               -                „                     maks.  1,0

5. Wskaźnik piaskowy po zagęszczeniu (%)   -                „                     30,0 – 70,0

6  Nasiąkliwość wagowa (%)                          -               „                     maks.   3,0

7. Mrozoodporność –ubytek masy (%)           -                „                    maks.   5,0

8. Ścieralność w bębnie Los Angeles              -                   „                    maks. 35,0

pełna liczba obrotów

9. Wskaźnik nośności kruszywa

- przy zagęszczeniu ls = 1,00 (%)               -                „                     min. 80,0

 

II.1.4 Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Transport tłucznia objęty będzie odrębnym przetargiem

II.1.5. Nomenklatura

II.1.5.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot E015-1

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie

II.1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie

II.2. Wielkość lub zakres zamówienia

Podano w II.1.3 opis przedmiotu zamówienia

II.2.1. Wartość zamówienia poniżej 60.000 EUR

II.3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach 3

Data rozpoczęcia lipiec 2006 r. i zakończenia 30.09.2006 r.

SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1. Wymagane wadium : nie wymagane

III.2.  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności

niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe

i techniczne.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

1. nie są wykluczeni na podstawie art.. 24 i spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy

z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19,

poz. 177),

2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym

profilowi zamówienia

SEKCJA IV : TRYBY

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony.

IV.2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz

dodatkowych wyjaśnień : dostępne do 06.06.2006 r.

IV.3.2. Termin składania ofert : 09.06.2006 r. Godzina 10 00

IV.3.3. Termin związania z ofertą : do 09.07.2006 lub 30 dni od ostatecznego terminu

składania ofert.

IV.3.4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 09.06.2006 r. Godzina 1015

Miejsce – Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne,

Pokój nr 3

SEKCJA V : INNE INFORMACJE

V.1. Czy zamówienie dotyczy Projektu /Programu finansowanego ze środków Unii

Europejskiej?

Nie

V.2. Data ogłoszenia 01.06.2006 r.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Specyfikacja_istotnych_warunk_w_zam_wienia(7).doc)Specyfikazja Istotnych Warunków ZamówieniaOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa „Zakup tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”77 kB1662006-06-02 15:25
Pobierz plik (Formularz_oferty(9).doc)Formularz ofertyOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa „Zakup tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”23 kB1602006-06-02 15:25
Pobierz plik (O_wiadczenie_z_art_22_PZP.doc)Oświadczenie z art. 22 PZPOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa „Zakup tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”25 kB1662006-06-02 15:25
Pobierz plik (Projekt_umowy_na_kruszywo_2006_r_.doc)Projekt umowy na kruszywo 2006 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa „Zakup tłucznia dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3500 ton”33 kB1822006-06-02 15:25
Poświętne, 30 maja 2006 r.
INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU


Na dzień 26 maja 2006 r. został ogłoszony przetarg ustny nieograniczony
w piątym terminie na sprzedaż zabudowanej nieruchomości położonej w Poświętnem, stanowiącej własność Gminy Poświętne, oznaczonej numerem działek 615 i  616,- o powierzchni 0,48 ha.
W wyznaczonym terminie tj. do 22 maja 2006 r. nikt nie wpłacił wadium na w/w nieruchomość.
W związku z powyższym przetarg w piątym terminie nie doszedł do skutku.

Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Elżbieta Sobczyk

Poświętne, 15 maja 2006 r.

WÓJT GMINY POŚWIĘTNE

O G Ł A S Z A

przetarg ustny nieograniczony w czwartym terminie, na sprzedaż nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Gminy Poświętne, o powierzchni ogólnej 0,52 ha, oznaczonej numerami działek 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107.- położonej w obrębie Gapinin Kolonia gm, Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie.

1. Przetarg odbędzie się w dniu 20 czerwca 2006 roku /wtorek/ o godz.1100 w siedzibie Urzędu Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4.

2. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 56.000 zł. (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy zł).

3. Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny

wywoławczej, najpóźniej do 16 czerwca 2006 r. na rachunek Urzędu Gminy Poświętne

Nr 86898500040030030669760007 PBS Tomaszów Mazowiecki O/Poświętne  /liczy się data wpływu przelewu na konto/. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom zostanie zwrócone po zakończeniu przetargu.

4. Wadium ulegnie przepadkowi w razie gdy osoba, która przetarg wygrała, uchyli się od

zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

5. O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może

wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek

złotych tj. 560 zł.

6.  Nieruchomość nie posiada obciążeń.

7.  Na nieruchomości znajdują się następujące zabudowania:

a) budynek byłej szkoły podstawowej, adoptowany z obiektu socjalno-biurowego o powierzchni

zabudowy 443 m2 i powierzchni użytkowej 360 m2 , parterowy bez podpiwniczenia wraz

z budynkiem kotłowni o powierzchni zabudowy 35m2 i powierzchni użytkowej 32 m2,

b) śmietnik typowy murowany,

c) ogrodzenie z siatki stalowej zawieszonej na słupkach stalowych i cokole

betonowym.

8. Dla w/w nieruchomości urządzona jest księga wieczysta Nr 14392 w Sądzie Rejonowym

w Opocznie.

9. Nieruchomość przeznaczona jest na cele zabudowy usługowej o charakterze oświatowym.

10. Wójt Gminy Poświętne zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego odwołania

z uzasadnionej przyczyny.

11. Szczegółowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy Poświętne,

(pok. nr 7) od poniedziałku do piątku w godz.8-16, lub telefonicznie pod nr /044/ 756-40-02.