Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne
Nasz znak: 3411/10/2008 Poświętne, dnia 18.09.2008
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin, Gmina Poświętne”
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Przedsiębiorstwo Robót Drogo – Mostowych sp. z o.o. 97-300 Piotrków Tryb. ul. Południowa 17/19
Oferta przedstawiała cenę:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 452 096,00 zł brutto
Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena
„FREDO” sp. z o.o. - 254,55 punktów
ul. Kolejowa 1
08- 445 Osiecka
Przedsiębiorstwo Robót - 300,00 punktów
Drogowo – Mostowych sp. z o.o.
Ul. Południowa 17/19
97-300 Piotrków Tryb.
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 593
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne
Poświętne: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne
Numer ogłoszenia: 203469 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 3% - długość całkowita 1150,00 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wynik przetargu
div.Section1 { page: Section1; }
Nasz znak: 3411/12/2008 Poświętne, dnia 19.09.2008
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia, Gmina Poświętne”
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Przedsiębiorstwo Robót Drogo – Mostowych sp. z o.o. 97-300 Piotrków Tryb. ul. Południowa 17/19
Oferta przedstawiała cenę:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 262 467,97 zł brutto
Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena
Oferta nr 1:
Przedsiębiorstwo Robót - 300,00 punktów
Drogowo – Mostowych sp. z o.o.
ul. Południowa 17/19
97-300 Piotrków Tryb.
Wójt Gminy Poświętne
Mieczysław Stępień
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 661
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne
Poświętne: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba Gmina Poświętne
Numer ogłoszenia: 202498 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba Gmina Poświętne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 3% - długość całkowita 936,70 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 609
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne
Poświętne: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne.
Numer ogłoszenia: 201693 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin, Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m - długość całkowita 2151,71 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 665
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 201063 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane,
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin, Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m -- długość całkowita 2151,71 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wynik przetargu
Ogłoszenie u przetargu zostało unieważnione z powodu istotnych błędów w specyfikacji instotnych warunków zamówienia
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 1035
Ogłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009
Nasz znak: 3411/9/2008 Poświętne, dnia 18.08.2008
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009”
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Moto –Trans sp. z.o.o. ul. Kolejowa 3, 26-340 Drzewica
Oferta przedstawiała cenę:
1) Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 za cenę w kwocie 3,02 zł/ 1km netto plus VAT w kwocie 0,21 zł.
2) Łączna cena za usługę wynosi 3,23 zł brutto za 1 km
Wszyscy oferenci spełnili wymagania udziału w postępowaniu.
Poszczególne oferty uzyskały następująca punktację w kryterium oceny – cena
1. Przedsiębiorstwo Transportu Drogowego - 332 pkt
„Bracia Woźniak” ul. Orzechowa 11
26-300 Opoczno
2. Moto – Trans sp. z o.o. - 400 pkt
ul. Kolejowa 3
26- 340 Drzewica
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 540
Ogłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie
Poświętne: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 185959 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu i odwozu uczniów do i z Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na trasie: -Poświętne (szkoła) - Dęborzeczka - Dęba - Buczek (sklep) - Poświętne (szkoła) -Poświętne (szkoła) - Brudzewice (skrzyżowanie) - Poświętne (szkoła) Ilość dowożonych uczniów z miejscowości Dęborzeczka, Dęba, Buczek, - 21 Ilość dowożonych uczniów z miejscowości Brudzewice - 28 Długość dziennej trasy wynosi - 110 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i o nie występowaniu przesłanek z art. 24 ust. 1 i 2 powyższej ustawy- stanowiące załącznik nr 1. -formularz ofertowy na załączonym druku, stanowiący załącznik nr 2 -kserokopię koncesji lub zezwolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem -oświadczenie, ze Dostawca Usług zobowiązuje się do ubezpieczenia uczniów na czas przejazdu. -oświadczenie, że Dostawca Usług zapoznał się z przebiegiem trasy będącej przedmiotem zamówienia i s.i.w.z. -parafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 749
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku „A” Urzędu Gminy w Poświętnem
Nasz znak: 3411/8/2008 Poświętne, dnia 30.07.2008
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku „A” Urzędu Gminy w Poświętnem
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Zakład Usług technicznych „ELEKTRA –GW” ul. Wysoka 24/36 97-200 Tomaszów Maz.
Oferta przedstawiała cenę:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 157 883,95 zł brutto
Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena
PAW – BUD – 222 punktów
Paweł Pająk
ul. Ogrodowa 63
97-200 Tomaszów Maz,
Zakład Usług Technicznych – 300 punktów
„ELEKTRA – GW”
ul. Wysoka 34/36
97-200 Tomaszów Maz.
Wójt Gminy Poświętne
Mieczysław Stępień
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 783
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie termomodernizacji wraz z przebudową dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne Zakres prac obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe dachu, - podmurowanie nowej ścianki kolankowej, wieniec + kominy pod dach - wykonanie nowej więźby dachowej - pokrycie dachu blachodachówką - docieplenie ścian budynku styropianem gr. 10 cm - orynnowanie i podbitka pod okapem - wykonanie nowej instalacji odgromowej - ułożenie płytek na schodach - wykonanie zadaszenia przed wejściem głównym - izolacja cieplna z wełny mineralnej gr. 2x 10 cm Prace wykonywane będą na obiekcie czynnym, w związku z czym wykonawca zobowiązany jest do zapewnia bezpiecznego dostępu do pomieszczeń dla interesantów i pracowników Urzędu Gminy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.22.32.20-4, 45.26.00.00-7, 45.42.20.00-1, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.21.55.00-2, 45.32.10.00-3, 45.43.10.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowe wymagania od wykonawców: -wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczenia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje); -Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 790
Ogłoszenie o zamówieniu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
„ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.
SEKCJA I : ZAMAWIAJACY
1.1. Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Poświętne
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Elżbieta Lasota
Adres : Ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie
tel. 0-44 756-40-02, fax 0-44 756-40-24, e-mail : bip.poswietne.pl,
1.2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje – taki jak w pkt. 1.1.
1.3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia – taki jak w pkt 1.1.
1.4. Adres, na który należy przesłać oferty (wnioski) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- taki jak w pkt 1.1.
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
„ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.”
II.1.3. Opis przedmiotu zamówienia:
1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest :
- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę
i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem o przepustowości ścieków 36,5 m³/d do przepustowości 150 m³/d, gm. Poświętne.
1.3.2. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla
Wykonawców „przedmiotem zamówienia”.
1.3.3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/
74 23 20 00 – 4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
74 27 40 00 – 0 usługi sporządzania map,
1.3.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 6
„Opis przedmiotu zamówienia”
1.3.5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji projektu
i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych
w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
II.1.4 Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Poświętne – oczyszczalnia ścieków
II.1.5. Nomenklatura
II.1.5.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 74 23 20 00-4
Dodatkowe przedmioty 74 27 40 00-0
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
II.1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
II.2. Wielkość lub zakres zamówienia
Podano w załączniku nr 6 do SIWZ „opis przedmiotu zamówienia”
II.2.1. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8.
II.3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach - 3 – w terminie do 15.10.2008 r.
Data rozpoczęcia lipiec 2008 r. i zakończenia 15.10.2008 r.
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1. Wymagane wadium : nie wymagalne
III.2. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności
niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe
i techniczne.
Opis warunków udziału w postępowaniu
2.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki :
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
2.2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe
warunki:
-udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej po jednej dokumentacji projektowej
odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej zakresu rzeczowego,
daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
usługi te zostały wykonane należycie.
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj,
uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie :
· sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
· sieci i instalacji elektrycznych,
· pecjalności konstrukcyjno-budowlanej
oraz zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa
potwierdzającego przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie
załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie
każdego z warunków.
Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3
W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 10 przedmiotowego postępowania – oświadczeń i dokumentów, wg formuły „spełnia – nie spełnia”
Dokumenty wymagane od wykonawców w przedmiotowym
postępowaniu
- Ofertę cenową na formularzu oferty
- Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 ustawy Pzp – wg załącznika nr 2
-Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
pkt 1-3 ustawy Pzp- zał. nr 3.
- Informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy / „ doświadczenie
zawodowe”/ do informacji powinny być dołączone dokumenty, że w/w usługi
zostały wykonane należycie, np. referencje – zał. nr 4.
- Informacje o osobach, które będą kierowane do wykonania zamówienia
/”potencjał kadrowy”/ - zał. nr 5.
- Parafowany projekt umowy – zał. nr 7
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- ksero uprawnień z zaświadczeniami o przynależności do OIIB.
- Oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności (dot. Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS, podatków lokalnych)-
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
- Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
-Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 10.1.1., 10.1.6. powinny
być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV : TRYBY
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony.
IV.2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
dodatkowych wyjaśnień : dostępne do 09.07.2008 r.
IV.3.2. Termin składania ofert : 09.07.2008 r. Godzina 11 00
IV.3.3. Termin związania z ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu
składania ofert.
IV.3.4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 09.07.2008 r. Godzina 1115
Miejsce – Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne,
Pokój nr 3
SEKCJA V : INNE INFORMACJE
V.1. Czy zamówienie dotyczy Projektu /Programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej?
Tak. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW)
V.2. Data ogłoszenia 30.06.2008 r.
Nasz znak : 3411/7/2008 Poświętne, dnia 7.07.2008 r.
Dot. Odpowiedzi na zapytania i uwagi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na projekt rozbudowy ścieków w Poświętnem
Zapytanie, uwaga
1. Termin realizacji – biorąc pod uwagę zakres prac, a zwłaszcza konieczne do uzyskania – wskazania lokalizacyjne i decyzję środowiskową i ewentualnie związany z nią raport o oddziaływaniu na środowisko, a także konieczność wykonania projektu wykonawczego znacznie wydłuża prace projektowe.
Dodatkowo biorąc pod uwagę, że wystąpienia o wydanie stosownych decyzji następować będzie w okresie urlopowym termin realizacji określony na 15 października 2008 r. należy uznać za nierealny.
Wobec powyższego wnioskujemy o ustalenie terminu realizacji na 15.12.2008 r.
Odpowiedź. W odpowiedzi na zapytania i uwagi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na projekt rozbudowy oczyszczalni ścieków w Poświętnem niniejszym informuję, iż w oparciu o telefoniczne rozeznanie na rynku jest to termin realny do wykonania przedmiotu zamówienia.
Ponadto mając na uwadze terminy składania wniosków o środki Unii Europejskiej : Program Rozwoju Obszarów Wiejskich nie możemy przedłużyć terminu wykonania zamówienia.
2. Określone w umowie kary umowne dla wykonawcy i zamawiającego są niesymetryczne ze znacznym odchyleniem na niekorzyść wykonawcy. Zwłaszcza kara za odstąpienie od umowy 2% i 30% a także kara za niedotrzymanie terminów 0,05 i 0,1 %. Proponujemy wyrównać te wartości.
Odpowiedź. Zmieniam zapis w projekcie umowy i ujednolicam kary umowne zarówno dla Zamawiającego jak i Wykonawcy i tak § 7 projektu umowy ma brzmienie :
l .Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy strony będą płacić następujące kary umowne:
A. Zamawiający zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej Wykonawcy z tytułu:
a) przerwy w wykonaniu prac projektowych z winy Zamawiającego 2 % i dodatkowo w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia. Ponadto termin wykonania prac
projektowych ulegnie przedłużeniu o czas trwania tej przerwy;
b) odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego - w wysokości 30%
wynagrodzenia umownego oraz odpowiedni procent tego wynagrodzenia wynikający z
zaawansowania prac projektowych na dzień przerwania tych prac.
B. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia kar umownych z tytułu:
a) zwłoki w wykonaniu pracy projektowej - w wysokości 2% wartości zamówienia i
dodatkowo 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia;
b) opóźnienie w usunięciu wad pracy projektowej w wysokości 0,1% za każdy dzień opóźnienia,
licząc od ustalonego przez strony terminu na usuniecie wad;
c) odstąpienia od umowy przez Wykonawcę w wysokości 30% wynagrodzenia umownego.
2.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
3. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usunięcia wad w terminie 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy.
4.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego jej z tytułu wykonania części umowy.
Wójt Gminy Poświętne
Mieczysław Stępień
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 746
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.
3411/6/2008 Poświętne,dnia 30.06.2008 r.
OGŁOSZENIE
Dotyczy : Unieważnienia postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą : „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne”
W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
Zamawiający : Gmina Poświętne w dniu 30 czerwca 2008 r. unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem” z powodu rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy ogłoszeniem, projektem umowy a Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Wójt Gminy Poświętne
Mieczysław Stępień
Ogłoszenie opublikowano :
- Strona internetowa Gminy Poświętne
- Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Poświętnem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
„ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.
SEKCJA I : ZAMAWIAJACY
1.1. Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Poświętne
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Elżbieta Lasota
Adres : Ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie
tel. 0-44 756-40-02, fax 0-44 756-40-24, e-mail : bip.poswietne.pl,
1.2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje – taki jak w pkt. 1.1.
1.3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia – taki jak w pkt 1.1.
1.4. Adres, na który należy przesłać oferty (wnioski) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- taki jak w pkt 1.1.
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
„ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.”
II.1.3. Opis przedmiotu zamówienia:
1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest :
- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę
i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem o przepustowości ścieków 36,5 m³/d do przepustowości 150 m³/d, gm. Poświętne.
1.3.2. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla
Wykonawców „przedmiotem zamówienia”.
1.3.3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/
74 23 20 00 – 4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
74 27 40 00 – 0 usługi sporządzania map,
1.3.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 6
„Opis przedmiotu zamówienia”
1.3.5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji projektu
i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych
w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
II.1.4 Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Poświętne – oczyszczalnia ścieków
II.1.5. Nomenklatura
II.1.5.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 74 23 20 00-4
Dodatkowe przedmioty 74 27 40 00-0
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
II.1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
II.2. Wielkość lub zakres zamówienia
Podano w załączniku nr 6 do SIWZ „opis przedmiotu zamówienia”
II.2.1. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8.
II.3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach - 3 – w terminie do 15.10.2008 r.
Data rozpoczęcia lipiec 2008 r. i zakończenia 15.10.2008 r.
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1. Wymagane wadium : nie wymagalne
III.2. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności
niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe
i techniczne.
Opis warunków udziału w postępowaniu
2.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki :
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
2.2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe
warunki:
-udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej po jednej dokumentacji projektowej
odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej zakresu rzeczowego,
daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
usługi te zostały wykonane należycie.
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj,
uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie :
- sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
- sieci i instalacji elektrycznych,
- specjalności konstrukcyjno-budowlanej
oraz zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa
potwierdzającego przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie
załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie
każdego z warunków.
Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3
W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 10 przedmiotowego postępowania – oświadczeń i dokumentów, wg formuły „spełnia – nie spełnia”
Dokumenty wymagane od wykonawców w przedmiotowym
postępowaniu
- Ofertę cenową na formularzu oferty
- Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 ustawy Pzp – wg załącznika nr 2
-Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
pkt 1-3 ustawy Pzp- zał. nr 3.
- Informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy / „ doświadczenie
zawodowe”/ do informacji powinny być dołączone dokumenty, że w/w usługi
zostały wykonane należycie, np. referencje – zał. nr 4.
- Informacje o osobach, które będą kierowane do wykonania zamówienia
/”potencjał kadrowy”/ - zał. nr 5.
- Parafowany projekt umowy – zał. nr 7
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- ksero uprawnień z zaświadczeniami o przynależności do OIIB.
- Oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności (dot. Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS, podatków lokalnych)-
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
- Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
-Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 10.1.1., 10.1.6. powinny
być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV : TRYBY
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony.
IV.2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
dodatkowych wyjaśnień : dostępne do 04.07.2008 r.
IV.3.2. Termin składania ofert : 04.07.2008 r. Godzina 11 00
IV.3.3. Termin związania z ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu
składania ofert.
IV.3.4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 04.07.2008 r. Godzina 1115
Miejsce – Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne,
Pokój nr 3
SEKCJA V : INNE INFORMACJE
V.1. Czy zamówienie dotyczy Projektu /Programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej?
Tak. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW)
V.2. Data ogłoszenia 25.06.2008 r.
Wynik przetargu
3411/6/2008 Poświętne,dnia 30.06.2008 r.
OGŁOSZENIE
Dotyczy : Unieważnienia postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą : „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne”
W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
Zamawiający : Gmina Poświętne w dniu 30 czerwca 2008 r. unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem” z powodu rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy ogłoszeniem, projektem umowy a Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Wójt Gminy Poświętne
Mieczysław Stępień
Ogłoszenie opublikowano :
- Strona internetowa Gminy Poświętne
- Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Poświętnem
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 940