Zamówienia publiczne

Nasz znak: 3411/10/2008 Poświętne, dnia 18.09.2008

OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU

Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin, Gmina Poświętne”

Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Przedsiębiorstwo Robót Drogo – Mostowych sp. z o.o. 97-300 Piotrków Tryb. ul. Południowa 17/19

Oferta przedstawiała cenę:

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 452 096,00 zł brutto

Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i  uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena

„FREDO” sp. z o.o. - 254,55 punktów

ul. Kolejowa 1

08- 445 Osiecka

Przedsiębiorstwo Robót -  300,00 punktów

Drogowo – Mostowych sp. z o.o.

Ul. Południowa 17/19

97-300 Piotrków Tryb.

Poświętne: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne
Numer ogłoszenia: 203469 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 3% - długość całkowita 1150,00 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Wynik przetargu

div.Section1 { page: Section1; }

Nasz znak: 3411/12/2008 Poświętne, dnia 19.09.2008

OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU

Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia, Gmina Poświętne”

Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Przedsiębiorstwo Robót Drogo – Mostowych sp. z o.o. 97-300 Piotrków Tryb. ul. Południowa 17/19

Oferta przedstawiała cenę:

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 262 467,97 zł brutto

Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i  uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena

Oferta nr 1:

Przedsiębiorstwo Robót -  300,00 punktów

Drogowo – Mostowych sp. z o.o.

ul. Południowa 17/19

97-300 Piotrków Tryb.

Wójt Gminy Poświętne

Mieczysław Stępień

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (SIWZ(14).doc)SIWZPrzebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia, Gmina Poświętne113 kB1772008-08-29 12:31
Pobierz plik (Za__cznik_1.doc)Załącznik Nr 1Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne35 kB1792008-08-29 12:31
Pobierz plik (Za__cznik_2.doc)Załącznik Nr 2Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne23 kB1712008-08-29 12:31
Pobierz plik (Za__cznik_3.doc)Załącznik Nr 3Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne33 kB1762008-08-29 12:31
Pobierz plik (Za__cznik_4.doc)Załącznik Nr 4Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne88 kB1782008-08-29 12:31
Pobierz plik (Przedmiar.doc)PrzedmiarOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne62 kB1682008-08-29 12:31
Pobierz plik (Projekt.pdf)ProjektOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne82 kB2442008-08-29 12:31
Pobierz plik (Og_lne_specyfikacje_techniczne.pdf)Ogólne specyfikacje techniczneOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne90 kB1792008-08-29 12:31
Pobierz plik (Konstrukcja.pdf)KonstrukcjaOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne433 kB1992008-08-29 12:31
Pobierz plik (Przekr_j.pdf)PrzekrójOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia Gmina Poświętne36 kB2402008-08-29 12:31

Poświętne: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba Gmina Poświętne
Numer ogłoszenia: 202498 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba Gmina Poświętne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 3% - długość całkowita 936,70 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (SIWZ(15).doc)SIWZOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne113 kB1552008-08-28 15:29
Pobierz plik (Za__cznik_1(2).doc)Załącznik Nr 1Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne35 kB1642008-08-28 15:29
Pobierz plik (Za__cznik_2(2).doc)Załącznik Nr 2Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne23 kB1622008-08-28 15:29
Pobierz plik (Za__cznik_3(2).doc)Załącznik Nr 3Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne33 kB1732008-08-28 15:29
Pobierz plik (Za__cznik_4(2).doc)Załącznik Nr 4Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne88 kB1692008-08-28 15:29
Pobierz plik (Przedmiar2.doc)PrzedmiarOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne36 kB1682008-08-28 15:29
Pobierz plik (Projekt(2).pdf)ProjektOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne82 kB1732008-08-28 15:29
Pobierz plik (Og_lne_specyfikacje_techniczne(2).pdf)Ogólne specyfikacje techniczneOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne90 kB1612008-08-28 15:29
Pobierz plik (Konstrukcja(2).pdf)KonstrukcjaOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne412 kB1642008-08-28 15:29
Pobierz plik (Profil.pdf)ProfilOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne172 kB1722008-08-28 15:29
Pobierz plik (Przekr_j(2).pdf)PrzekrójOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne36 kB1822008-08-28 15:29
Pobierz plik (mapa_sytuacyjna.pdf)Mapa sytuacyjnaOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne870 kB1662008-08-28 15:29

Poświętne: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne.
Numer ogłoszenia: 201693 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin, Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m - długość całkowita 2151,71 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (SIWZ(16).doc)SIWZOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne113 kB1572008-08-27 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_1(3).doc)Załącznik Nr 1Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne35 kB1512008-08-27 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_2(3).doc)Załącznik Nr 2Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne23 kB1782008-08-27 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_3(3).doc)Załącznik Nr 3Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne33 kB1602008-08-27 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_4(3).doc)Załącznik Nr 4Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne87 kB1702008-08-27 17:10
Pobierz plik (Przedmiar(2).doc)PrzedmiarOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne36 kB1502008-08-27 17:10
Pobierz plik (Projekt(3).pdf)ProjektOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne81 kB1612008-08-27 17:10
Pobierz plik (Og_lne_specyfikacje_techniczne(3).pdf)Ogólne specyfikacje techniczneOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne90 kB1882008-08-27 17:10
Pobierz plik (Profil(2).pdf)ProfilOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne179 kB1582008-08-27 17:10
Pobierz plik (Przekr_j(3).pdf)PrzekrójOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne319 kB1582008-08-27 17:10
Pobierz plik (Konstrukcja(3).pdf)KonstrukcjaOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne413 kB1542008-08-27 17:10
Pobierz plik (mapa_sytuacyjna(2).pdf)Mapa sytuacyjnaOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne568 kB1592008-08-27 17:10
oświętne: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne
Numer ogłoszenia: 201063 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin Gmina Poświętne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane,

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy fragmentu drogi gminnej w miejscowości Anielin, Gmina Poświętnem, powiat opoczyński, woj. łódzkie Zakres prac obejmuje m.in.: - wyrównanie i wzmocnienie tłuczniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej z dostosowaniem do projektowanego spadku - ułożenie nawierzchni tj., wykonanie trzykrotnego utrwalenia powierzchniowego emulsją asfaltową i grysami dla ruchu kategorii KR1, Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L - szerokość jezdni 4 m -- długość całkowita 2151,71 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne. ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Wynik przetargu

Ogłoszenie u przetargu zostało unieważnione z powodu istotnych błędów w specyfikacji instotnych warunków zamówienia

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Za__cznik_1.doc)Załącznik 1Załącznik 135 kB2312008-08-27 14:09
Pobierz plik (Za__cznik_2.doc)Załącznik 2Załącznik 223 kB2372008-08-27 14:09
Pobierz plik (Za__cznik_3.doc)Załącznik 3Załącznik 333 kB2292008-08-27 14:09
Pobierz plik (Za__cznik_4.doc)Załącznik 4Załącznik 487 kB2302008-08-27 14:09
Pobierz plik (Projekt_1.pdf)Projekt_1Projekt_181 kB2822008-08-27 14:09
Pobierz plik (Og_lne_specyfikacje_techniczne.pdf)Ogólne specyfikacje techniczneOgólne specyfikacje techniczne90 kB2832008-08-27 14:09
Pobierz plik (Profil.pdf)ProfilProfil179 kB2242008-08-27 14:09
Pobierz plik (Przekr_j.pdf)PrzekrójPrzekrój319 kB2792008-08-27 14:09
Pobierz plik (Konstrukcja.pdf)KonstrukcjaKonstrukcja413 kB2772008-08-27 14:09
Pobierz plik (mapa_sytuacyjna.pdf)mapa sytuacyjnamapa sytuacyjna568 kB2972008-08-27 14:09
Pobierz plik (SIWZ.doc)SIWZSIWZ113 kB2222008-08-27 14:09
Pobierz plik (przedmiar.pdf)PrzedmiarPrzedmiar56 kB2162008-08-27 14:09

Nasz znak: 3411/9/2008 Poświętne, dnia 18.08.2008

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU PRZETARGU

Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009”

Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Moto –Trans sp. z.o.o. ul. Kolejowa 3, 26-340 Drzewica

Oferta przedstawiała cenę:

1) Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 za cenę w kwocie 3,02 zł/ 1km netto plus VAT w kwocie 0,21 zł.

2) Łączna cena za usługę wynosi 3,23 zł brutto za 1 km

Wszyscy oferenci spełnili wymagania udziału w postępowaniu.

Poszczególne oferty uzyskały następująca punktację w kryterium oceny – cena

1. Przedsiębiorstwo Transportu Drogowego - 332 pkt

„Bracia Woźniak” ul. Orzechowa 11

26-300 Opoczno

2. Moto – Trans sp. z o.o. - 400 pkt

ul. Kolejowa 3

26- 340 Drzewica

Poświętne: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 185959 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu i odwozu uczniów do i z Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na trasie: -Poświętne (szkoła) - Dęborzeczka - Dęba - Buczek (sklep) - Poświętne (szkoła) -Poświętne (szkoła) - Brudzewice (skrzyżowanie) - Poświętne (szkoła) Ilość dowożonych uczniów z miejscowości Dęborzeczka, Dęba, Buczek, - 21 Ilość dowożonych uczniów z miejscowości Brudzewice - 28 Długość dziennej trasy wynosi - 110 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i o nie występowaniu przesłanek z art. 24 ust. 1 i 2 powyższej ustawy- stanowiące załącznik nr 1. -formularz ofertowy na załączonym druku, stanowiący załącznik nr 2 -kserokopię koncesji lub zezwolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem -oświadczenie, ze Dostawca Usług zobowiązuje się do ubezpieczenia uczniów na czas przejazdu. -oświadczenie, że Dostawca Usług zapoznał się z przebiegiem trasy będącej przedmiotem zamówienia i s.i.w.z. -parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (SIWZ(17).doc)SIWZOgłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie62 kB1682008-08-08 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_1(4).doc)Załącznik Nr 1Ogłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie25 kB1792008-08-08 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_2(4).doc)Załącznik Nr 2Ogłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie26 kB1682008-08-08 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_3(4).doc)Załącznik Nr 3Ogłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie25 kB1722008-08-08 17:10
Pobierz plik (Za__cznik_4(4).doc)Załącznik Nr 4Ogłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie25 kB1632008-08-08 17:10
Pobierz plik (Umowa(3).doc)UmowaOgłoszenie o zamówieniu - uslugi Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz odwóz w roku szkolnym 2008/2009 gm. Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie35 kB1642008-08-08 17:10

Nasz znak: 3411/8/2008 Poświętne, dnia 30.07.2008

OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU

Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku „A” Urzędu Gminy w Poświętnem  

Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Zakład Usług technicznych „ELEKTRA –GW” ul. Wysoka 24/36 97-200 Tomaszów Maz.

Oferta przedstawiała cenę:

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 157 883,95 zł brutto

Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i  uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena

PAW – BUD – 222 punktów

Paweł Pająk

ul. Ogrodowa 63

97-200 Tomaszów Maz,

Zakład Usług Technicznych – 300 punktów

„ELEKTRA – GW”

ul. Wysoka 34/36

97-200 Tomaszów Maz.

Wójt Gminy Poświętne

Mieczysław Stępień

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie termomodernizacji wraz z przebudową dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne Zakres prac obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe dachu, - podmurowanie nowej ścianki kolankowej, wieniec + kominy pod dach - wykonanie nowej więźby dachowej - pokrycie dachu blachodachówką - docieplenie ścian budynku styropianem gr. 10 cm - orynnowanie i podbitka pod okapem - wykonanie nowej instalacji odgromowej - ułożenie płytek na schodach - wykonanie zadaszenia przed wejściem głównym - izolacja cieplna z wełny mineralnej gr. 2x 10 cm Prace wykonywane będą na obiekcie czynnym, w związku z czym wykonawca zobowiązany jest do zapewnia bezpiecznego dostępu do pomieszczeń dla interesantów i pracowników Urzędu Gminy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.22.32.20-4, 45.26.00.00-7, 45.42.20.00-1, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.21.55.00-2, 45.32.10.00-3, 45.43.10.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowe wymagania od wykonawców: -wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczenia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje); -Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (SIWZ(18).doc)SIWZOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem118 kB1642008-07-10 16:15
Pobierz plik (Za__cznik_1(5).doc)Załącznik Nr 1Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem35 kB1712008-07-10 16:15
Pobierz plik (Za__cznik_2(5).doc)Załącznik Nr 2Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem23 kB1712008-07-10 16:15
Pobierz plik (Za__cznik_3(5).doc)Załącznik Nr 3Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem30 kB1672008-07-10 16:15
Pobierz plik (Za__cznik_4(5).doc)Załącznik Nr 4Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem33 kB1752008-07-10 16:15
Pobierz plik (Za__cznik_5.doc)Załącznik Nr 5Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem88 kB1672008-07-10 16:15
Pobierz plik (Specyfikacja_techniczna.pdf)Specyfikacja technicznaOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem370 kB1572008-07-10 16:15
Pobierz plik (Przedmiar(2).pdf)PrzedmiarOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem92 kB1702008-07-10 16:15
Pobierz plik (Projekt.doc)ProjektOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Termomodernizacja i przebudowa dachu budynku A Urzędu Gminy w Poświętnem23 kB1622008-07-10 16:15

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

„ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.

 

SEKCJA I : ZAMAWIAJACY

1.1. Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Poświętne

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Elżbieta Lasota

Adres : Ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie

 tel. 0-44 756-40-02, fax 0-44 756-40-24, e-mail : bip.poswietne.pl,

 

1.2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje – taki jak w pkt. 1.1.

1.3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia – taki jak w pkt 1.1.

1.4. Adres, na który należy przesłać oferty (wnioski) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- taki jak w pkt 1.1.

 

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. OPIS

II.1.2. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

 „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.”

II.1.3. Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest :

 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę

i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem o przepustowości ścieków 36,5 m³/d do przepustowości 150 m³/d, gm. Poświętne.

 1.3.2. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla

 Wykonawców „przedmiotem zamówienia”.

 1.3.3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/

 74 23 20 00 – 4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,

 74 27 40 00 – 0 usługi sporządzania map,

 1.3.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 6

 „Opis przedmiotu zamówienia”

 1.3.5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji projektu

 i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych

 w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

 

  II.1.4 Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw 

 Poświętne – oczyszczalnia ścieków

 II.1.5. Nomenklatura

 II.1.5.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 Główny przedmiot 74 23 20 00-4

 Dodatkowe przedmioty 74 27 40 00-0

 

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie

II.1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie

II.2. Wielkość lub zakres zamówienia

 Podano w załączniku nr 6 do SIWZ „opis przedmiotu zamówienia”

II.2.1. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych

 na podstawie art. 11 ust. 8.

II.3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

 Okres w miesiącach - 3 – w terminie do 15.10.2008 r.

 Data rozpoczęcia  lipiec 2008 r. i zakończenia 15.10.2008 r.

 

SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

  FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

 III.1. Wymagane wadium : nie wymagalne

  III.2. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności

 niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe

 i techniczne.

 Opis warunków udziału w postępowaniu

  

 2.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki :

 -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

  jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także

 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

 zamówienia,

 -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 

 2.2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe

 warunki:

 -udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia

 postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

 jest krótszy – w tym okresie, co najmniej po jednej dokumentacji projektowej

 odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej zakresu rzeczowego,

 daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że

 usługi te zostały wykonane należycie.

 - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj,

 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie :

· sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,

· sieci i instalacji elektrycznych,

· pecjalności konstrukcyjno-budowlanej

 oraz zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa

 potwierdzającego przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie

 załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie

 każdego z warunków.

 Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem 

 Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3

 

 W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 10 przedmiotowego postępowania – oświadczeń i dokumentów, wg formuły „spełnia – nie spełnia”

 

 Dokumenty wymagane od wykonawców w przedmiotowym

 postępowaniu

 

- Ofertę cenową na formularzu oferty

- Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

 1 i 2 ustawy Pzp – wg załącznika nr 2

-Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

 pkt 1-3 ustawy Pzp- zał. nr 3.

- Informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy / „ doświadczenie

 zawodowe”/ do informacji powinny być dołączone dokumenty, że w/w usługi

 zostały wykonane należycie, np. referencje – zał. nr 4.

- Informacje o osobach, które będą kierowane do wykonania zamówienia

 /”potencjał kadrowy”/ - zał. nr 5.

- Parafowany projekt umowy – zał. nr 7

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do

 ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

 rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie

 wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- ksero uprawnień z zaświadczeniami o przynależności do OIIB.

- Oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na

 ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał

 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

 płatności (dot. Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS, podatków lokalnych)-

 wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

- Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:

- Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do

  reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się

  o udzielenie zamówienia.

-Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 10.1.1., 10.1.6. powinny

  być złożone przez każdy podmiot.

 SEKCJA IV : TRYBY

 IV.1. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony.

 IV.2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena

 IV.3. Informacje administracyjne

 IV.3.1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz

  dodatkowych wyjaśnień : dostępne do 09.07.2008 r.

  

 IV.3.2. Termin składania ofert : 09.07.2008 r. Godzina 11 00

 IV.3.3. Termin związania z ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu

 składania ofert.

 IV.3.4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

 Data 09.07.2008 r. Godzina 1115

  Miejsce – Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne,

 Pokój nr 3

 

 SEKCJA V : INNE INFORMACJE

 V.1. Czy zamówienie dotyczy Projektu /Programu finansowanego ze środków Unii

 Europejskiej?

 Tak. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW)

 V.2. Data ogłoszenia 30.06.2008 r.

Nasz znak : 3411/7/2008  Poświętne, dnia 7.07.2008 r.

 
Dot. Odpowiedzi na zapytania i uwagi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na projekt rozbudowy ścieków w Poświętnem

Zapytanie, uwaga

1. Termin realizacji – biorąc pod uwagę zakres prac, a zwłaszcza konieczne do uzyskania – wskazania lokalizacyjne i decyzję środowiskową i ewentualnie związany z nią raport o oddziaływaniu na środowisko, a także konieczność wykonania projektu wykonawczego znacznie wydłuża prace projektowe.

 Dodatkowo biorąc pod uwagę, że wystąpienia o wydanie stosownych decyzji następować będzie w okresie urlopowym termin realizacji określony na 15 października 2008 r. należy uznać za nierealny.

Wobec powyższego wnioskujemy o ustalenie terminu realizacji na 15.12.2008 r.

Odpowiedź. W odpowiedzi na zapytania i uwagi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na projekt rozbudowy oczyszczalni ścieków w Poświętnem niniejszym informuję, iż  w oparciu o telefoniczne rozeznanie na rynku jest to termin realny do wykonania przedmiotu zamówienia.

Ponadto mając na uwadze terminy składania wniosków o środki Unii Europejskiej : Program Rozwoju Obszarów Wiejskich nie możemy przedłużyć terminu wykonania zamówienia.

2. Określone w umowie kary umowne dla wykonawcy i zamawiającego są niesymetryczne ze znacznym odchyleniem na niekorzyść wykonawcy. Zwłaszcza kara za odstąpienie od umowy 2% i 30% a także kara za niedotrzymanie terminów 0,05 i 0,1 %. Proponujemy wyrównać te wartości.

Odpowiedź. Zmieniam zapis w projekcie umowy i ujednolicam kary umowne zarówno dla Zamawiającego jak i Wykonawcy i tak § 7 projektu umowy ma brzmienie :

l .Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy strony będą płacić następujące kary umowne:

A. Zamawiający zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej Wykonawcy z tytułu:

a) przerwy w wykonaniu prac projektowych z winy Zamawiającego 2 % i dodatkowo w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia. Ponadto termin wykonania prac
projektowych ulegnie przedłużeniu o czas trwania tej przerwy;

b) odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego - w wysokości 30%
wynagrodzenia umownego oraz odpowiedni procent tego wynagrodzenia wynikający z
zaawansowania prac projektowych na dzień przerwania tych prac.

B. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia kar umownych z tytułu:

a) zwłoki w wykonaniu pracy projektowej - w wysokości 2% wartości zamówienia i
dodatkowo 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia;

b) opóźnienie w usunięciu wad pracy projektowej w wysokości 0,1% za każdy dzień opóźnienia,
licząc od ustalonego przez strony terminu na usuniecie wad;

c) odstąpienia od umowy przez Wykonawcę w wysokości 30% wynagrodzenia umownego.

2.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

3. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usunięcia wad w terminie 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy.

4.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego jej z tytułu wykonania części umowy.

Wójt Gminy Poświętne

Mieczysław Stępień

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Umowa(2).doc)UmowaOgłoszenie o zamówieniu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej 59 kB1742008-07-01 17:06
Pobierz plik (Za__czniki(2).doc)ZałącznikiOgłoszenie o zamówieniu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej 55 kB1632008-07-01 17:06
Pobierz plik (SIWZ(2).doc)SIWZOgłoszenie o zamówieniu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej 194 kB1692008-07-01 17:06

3411/6/2008 Poświętne,dnia 30.06.2008 r.


OGŁOSZENIE


Dotyczy : Unieważnienia postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą : „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne”


W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)

Zamawiający : Gmina Poświętne w dniu 30 czerwca 2008 r. unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem” z powodu rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy ogłoszeniem, projektem umowy a Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.


Wójt Gminy Poświętne

Mieczysław Stępień

 

Ogłoszenie opublikowano :

  1. Strona internetowa Gminy Poświętne
  2. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Poświętnem





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

„ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.

SEKCJA I : ZAMAWIAJACY

1.1. Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Poświętne

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Elżbieta Lasota

Adres : Ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie

tel. 0-44 756-40-02, fax 0-44 756-40-24, e-mail : bip.poswietne.pl,

1.2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje – taki jak w pkt. 1.1.

1.3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia – taki jak w pkt 1.1.

1.4. Adres, na który należy przesłać oferty (wnioski) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- taki jak w pkt 1.1.

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. OPIS

II.1.2. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

„ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne.”

II.1.3. Opis przedmiotu zamówienia:

1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest :

- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę

i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem o przepustowości ścieków 36,5 m³/d do przepustowości 150 m³/d, gm. Poświętne.

1.3.2. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla

Wykonawców „przedmiotem zamówienia”.

1.3.3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/

74 23 20 00 – 4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,

74 27 40 00 – 0 usługi sporządzania map,

1.3.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 6

„Opis przedmiotu zamówienia”

1.3.5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji projektu

i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych

w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.1.4 Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Poświętne – oczyszczalnia ścieków

II.1.5. Nomenklatura

II.1.5.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot 74 23 20 00-4

Dodatkowe przedmioty 74 27 40 00-0

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie

II.1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie

II.2. Wielkość lub zakres zamówienia

Podano w załączniku nr 6 do SIWZ „opis przedmiotu zamówienia”

II.2.1. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych

na podstawie art. 11 ust. 8.

II.3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach - 3 – w terminie do 15.10.2008 r.

Data rozpoczęcia lipiec 2008 r. i zakończenia 15.10.2008 r.

SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1. Wymagane wadium : nie wymagalne

III.2. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności

niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe

i techniczne.

Opis warunków udziału w postępowaniu

2.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki :

-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także

dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia,

-nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy

2.2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe

warunki:

-udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

jest krótszy – w tym okresie, co najmniej po jednej dokumentacji projektowej

odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej zakresu rzeczowego,

daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że

usługi te zostały wykonane należycie.

- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj,

uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie :

  • sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
  • sieci i instalacji elektrycznych,
  • specjalności konstrukcyjno-budowlanej

oraz zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa

potwierdzającego przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie

załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie

każdego z warunków.

Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem

Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 10 przedmiotowego postępowania – oświadczeń i dokumentów, wg formuły „spełnia – nie spełnia”

Dokumenty wymagane od wykonawców w przedmiotowym

postępowaniu

- Ofertę cenową na formularzu oferty

- Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 i 2 ustawy Pzp – wg załącznika nr 2

-Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

pkt 1-3 ustawy Pzp- zał. nr 3.

- Informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy / „ doświadczenie

zawodowe”/ do informacji powinny być dołączone dokumenty, że w/w usługi

zostały wykonane należycie, np. referencje – zał. nr 4.

- Informacje o osobach, które będą kierowane do wykonania zamówienia

/”potencjał kadrowy”/ - zał. nr 5.

- Parafowany projekt umowy – zał. nr 7

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do

ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- ksero uprawnień z zaświadczeniami o przynależności do OIIB.

- Oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na

ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał

przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

płatności (dot. Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS, podatków lokalnych)-

wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

- Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:

- Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do

reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się

o udzielenie zamówienia.

-Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 10.1.1., 10.1.6. powinny

być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV : TRYBY

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony.

IV.2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz

dodatkowych wyjaśnień : dostępne do 04.07.2008 r.

IV.3.2. Termin składania ofert : 04.07.2008 r. Godzina 11 00

IV.3.3. Termin związania z ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu

składania ofert.

IV.3.4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 04.07.2008 r. Godzina 1115

Miejsce – Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne,

Pokój nr 3

SEKCJA V : INNE INFORMACJE

V.1. Czy zamówienie dotyczy Projektu /Programu finansowanego ze środków Unii

Europejskiej?

Tak. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW)

V.2. Data ogłoszenia 25.06.2008 r.

 

Wynik przetargu

3411/6/2008 Poświętne,dnia 30.06.2008 r.

OGŁOSZENIE

Dotyczy : Unieważnienia postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą : „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem, gm. Poświętne”

W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)

Zamawiający : Gmina Poświętne w dniu 30 czerwca 2008 r. unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „ Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem” z powodu rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy ogłoszeniem, projektem umowy a Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

Wójt Gminy Poświętne

Mieczysław Stępień

Ogłoszenie opublikowano :

  1. Strona internetowa Gminy Poświętne
  2. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Poświętnem