Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - przebudowa dróg gminnych
Nasz znak: 3411/02/09
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Przebudowa dróg gminnych”
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych, 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Południowa 17/19
Oferta przedstawiała cenę: 759 105,78 zł (brutto)
Wszystkie oferty spełniły warunki udziału w postępowaniu i uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena
Przedsiębiorstwo Robót - 300 pkt.
Drogowo – Mostowych sp. z o. o.
97-300 Piotrków Trybunalski
ul. Południowa 17/19
Przedsiębiorstwo Drogowe - 291 pkt.
Lambdar sp. z o. o.
93-231 Łódź
ul. Dostawcza 6
Przedsiębiorstwo Robót - 258,78 pkt.
Drogowych
Zaskórski i Wspólnicy sp. z o. o.
26-434 Gielniów
ul. Opoczyńska 38
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 656
Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA GMINNEGO OŚRODKA SPORTOWO-REKREACYJNEGO W STUDZIANNIE – ETAP II
Poświętne: BUDOWA GMINNEGO OŚRODKA SPORTOWO-REKREACYJNEGO W STUDZIANNIE - ETAP II
Numer ogłoszenia: 71243 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA GMINNEGO OŚRODKA SPORTOWO-REKREACYJNEGO W STUDZIANNIE - ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Gminnego Ośrodka Sportowo- Rekreacyjnego w Studziannie - Etap II, na bazie istniejącej świetlicy wiejskiej. Istniejąca świetlica wiejska jest budynkiem wolnostojącym, parterowym, bez podpiwniczenia i poddasza użytkowego. Budynek ma układ konstrukcyjny prostokątny o wym. 12,50 x 26,65 i wysokości 6,08 m z dachem dwuspadowym. Obiekt składa się ze świetlicy wiejskiej, części magazynowej z dwiema przybudówkami. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej świetlicy wiejskiej z przystosowaniem jej do potrzeb Gminnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego. Nowy obiekt ma pełnić funkcję zaplecza socjalno-rekreacyjnego przy boiskach sportowych wykonanych w etapie I. Przebudowa polegać będzie na robotach : rozbiórkowych (min. dobudówek, dachu wraz z więźbą dachową, stolarki budowlanej, posadzek), budowlanych : ( min. na wzmocnieniu ścian w części magazynowej, stolarki, wykonaniu ścianek działowych, wykonaniu wieńców i stropu, ścianki kolankowej, więźby i pokrycia, schodów i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, instalacji, ocieplenia ścian, wykonaniu tynków, elementów wykończeniowych). Dane techniczne po przebudowie : - szerokość budynku - 9,49 m - długość budynku - 23,03 m - powierzchnia zabudowy - 218,55 m2 - powierzchnia użytkowa - 173,57 m2 - kubatura budynku - 1296,76 m2 - wysokość budynku - 8,61 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.26.60-5, 45.26.26.90-4, 45.26.27.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) tj.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Ofertowy /załącznik nr 1/. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) /na formularzu ofertowym/. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania /załącznik nr 2/. Dokument podpisany przez Inwestora i potwierdzający, że prace wymienione w zostały wykonane należycie i w umownym terminie( protokół odbioru robót ) Kosztorysy ofertowe, które winny być opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót w kolejności chronologicznej( przedmiar robót zał. Nr 3) Uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o ubezpieczeniu i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, którą dysponuje Wykonawca, i która to osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r Nr 87 poz. 605). Parafowany projekt umowy ( zał. Nr 4) Harmonogram rzeczowo-finasnowy ( zał. Nr 5)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 604
Ogłoszenie o zamówieniu - przebudowa dróg gminnych
Poświętne: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 65179 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy dróg gminnych w miejscowościach: Poręby, Brudzewice - Iły, Mysiakowiec, Gmina Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie 1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Poręby, zakres robót: - roboty pomiarowe, przełożenie punktów osnowy geodezyjnej - profilowanie podłoża gruntowego i tłuczniowego - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, dwuwarstwowo - warstwa dolna z kruszywa frakcji 0-63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; warstwa górna z kruszywa frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 10-12,8 mm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 5-8 mm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 2-5 mm - wykonanie poboczy z kruszywa i gruntu z korytowania, grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm - ustawienie oznakowania pionowego Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L-1/2 - szerokość jezdni 4 m - szerokość jezdni na łukach poziomych od 4,60 do 7,00 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2% - szerokość poboczy - 2 x 0,00 - 0,75 m - długość całkowita 1300 m 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brudzewice - Iły, zakres robót: - roboty pomiarowe, przełożenie punktów osnowy geodezyjnej - profilowanie podłoża gruntowego i tłuczniowego - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, dwuwarstwowo - warstwa dolna z kruszywa frakcji 0-63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; warstwa górna z kruszywa frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 10-12,8 mm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 5-8 mm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 2-5 mm - wykonanie poboczy z kruszywa i gruntu z korytowania, grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm - ustawienie oznakowania pionowego Parametry techniczne drogi: - klasa drogi D-1/2 - szerokość jezdni 4 m - szerokość poboczy 2 x 0,30 - 0,75 - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2% - długość całkowita 753,86 m 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mysiakowiec, zakres robót: - roboty pomiarowe, - profilowanie podłoża gruntowego i tłuczniowego - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, dwuwarstwowo - warstwa dolna z kruszywa frakcji 0-63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; warstwa górna z kruszywa frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 10-12,8 mm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 5-8 mm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - grysy kamienne o wym. 2-5 mm - wykonanie poboczy z kruszywa i gruntu z korytowania, grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm - przełożenie istniejącego kabla telefonicznego - ustawienie oznakowania pionowego Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L-1/2 - szerokość jezdni 4 m dla odcinka I (4,50 dla podjazdu na most) i 4,60 na łuku poziomym - szerokość jezdni dla odcinka II na prostej dot. przebiegu przez centrum wsi 4,50 i 4,00 na dalszym odcinku - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2% - długość całkowita 668,89 m 4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mysiakowiec - podjazdów pod istniejący most na rzece Pilicy, zakres robót: - roboty pomiarowe, - rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych - transport wewnętrzny na odległość do 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym materiałów sztukowych o masie 200-1000 kg samochodami o ładowności 5 do 10 t. - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni gł. 15 cm z transportem urobku na odległość do 1 km - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna frakcji 0-63 mm gr 20 cm po zagęszczeniu -warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - długość całkowita 121,62 m - wykonanie poboczy szer. 2 x 0,5 m z mieszanki piaszczysto - gliniastej lub żwiru grubość warstwy średnio 15 cm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. trzy pozycje); -Uprawnienia kierownika budowy w zakresie budowy dróg wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; -Dane dotyczące laboratorium do którego wykonawca będzie miał dostęp -Parafowany projekt umowy -świadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót -Wstępny harmonogram robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 722
Zakup kruszywa łamanego w ilości 2500 ton na modernizację dróg dojazdowych do pól i łąk
Nasz znak: 3411/01/09 Poświętne, dnia 05.03.2009
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na Zakup kruszywa łamanego w ilości 2500 ton na modernizację dróg dojazdowych do pól i łąk,
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Mikrosil Polska sp. z o.o.
ul. Zbrowskiego 14, 26-600 Radom
Oferta przedstawiała cenę:
Cena za 1 tonę brutto – 37,82 zł (brutto), Łączna wartość przedmiotu zamówienia 94 550,00 zł brutto.
Poszczególne oferty uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena
Mikrosil Polska sp. z o.o. – 500,00 punktów
ul. Zbrowskiego 14,
26-600 Radom
KRUSZYWOSORT P.H.U – 469,71 punktów
ul. Marcowa 83
26-600 Radom.
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 657
Ogłoszenie - świadczenie usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy
Nr PPWOW/1/09 POŚWIĘTNE, 2009.02.10
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA
Usługi integracji społecznej
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina POŚWIĘTNE uzyskała dotację w wysokości 152612,75 PLN, część tej dotacji tj. 80.000,00 zł przeznacza
na realizację niżej określonych usług.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina POŚWIĘTNE, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.
Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:
Ø usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;
Ø usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne
(sala konferencyjna Budynek B ), dnia 18.02.2009 r. o godzinie 10:00.
3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655 z późn. zm. ) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH
CZĘŚCI)
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
WARIANTY
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Poniżej zamieszczony opis zamawianych usług jest zgodny z zapisami zatwierdzonego Planu Działania Gminy Poświętne
Usługi dla dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin
4.1 Dzieci i młodzież, osoby starsze, rodziny - integracja społeczna dzieci, młodzieży, rodzin i osób starszych- udostępnienie możliwości udziału w życiu społecznym wszystkich mieszkańców gminy, wyrównywanie szans edukacyjnych
Nazwa usługi nadana przez Zamawiającego: „Utworzenie kawiarenek internetowych
Zdobywanie nowych umiejętności i kwalifikacji. Utworzenie kawiarenek internetowych i przeprowadzenie w nich kursów multimedialnych w kierunku upowszechniania nowoczesnych źródeł informacji i podnoszenia poziomu edukacji przy zapewnieniu równego dostępu do wiedzy
Zadanie obejmuje:
- zapewnienie bazy lokalowej niezbędnej do prowadzenia zajęć w miejscowościach: Poświętne, Brudzewice, Dęba (Gmina Poświętne woj. Łódzkie)
- zorganizowanie zajęć w każdej z w/w miejscowości w ilości minimum 5 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu
- objęcie działaniami programu grupy ok. 500 osób ;
- wyposażenie każdego z tych punktów w stanowiska komputerowe (minimum 3) z dostępem do internetu
- zakup odpowiedniego oprogramowania
- zatrudnienie odpowiedniej kadry do prowadzenia zajęć
- zakup materiałów do realizacji zajęć
- przygotowanie i przedstawienie programu zajęć
- odpowiednia promocja działań, przygotowanie materiałów na stronę internetową
Termin wykonania zamówienia : marzec – grudzień 2009 r.
Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 80.000,00 zł.
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji
nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
Dla pkt. 4.1.
Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: l
liczba osób objętych projektem -500 osób. (liczba osób korzystających na podstawie list obecności)
5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
ü Organizacje pozarządowe (NGOs)
ü Organizacje kościelne
ü Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,
ü Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
ü Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,
6.KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
1. w odniesieniu do pkt. 4.1
a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
b. posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej
c. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych
w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
a/ oświadczenie o posiadaniu lokalu,
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji
nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, w terminie do 04.03. 2009 r. DO GODZ. 10.00
b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej
w pkt. a)
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Oferta na świadczenie usług: utworzenie kawiarenek internetowych”
ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich
rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu za-mówienia Komisja będzie
brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współ-pracę z partnerami
lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz
ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie
negocjacje okażą się niezbędne),
2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu
1 tygodnia od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej
na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega
procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją
Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią
do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien
dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się:
z Panem Marcinem Wójcickim – Koordynatorem PPWOW Gminy Poświętne
Tel/Fax : 044 756-40-34
e-mail: promocja@poswietne.pl
9. ZAŁĄCZNIKI
1 Formularz Oferty
2 Wzór Umowy
3 Wzór porozumienia
4 Wzór Sprawozdania
5. Kwestionariusz niezależności
Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa.
Nr PPWOW/1/09 POŚWIĘTNE, 2009.02.10
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA
Usługi integracji społecznej
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina POŚWIĘTNE uzyskała dotację w wysokości 152612,75 PLN, część tej dotacji tj. 80.000,00 zł przeznacza
na realizację niżej określonych usług.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina POŚWIĘTNE, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.
Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:
usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;
usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne
(sala konferencyjna Budynek B ), dnia 18.02.2009 r. o godzinie 10:00.
3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655 z późn. zm. ) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH
CZĘŚCI)
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
WARIANTY
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Poniżej zamieszczony opis zamawianych usług jest zgodny z zapisami zatwierdzonego Planu Działania Gminy Poświętne
Usługi dla dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin
4.1 Dzieci i młodzież, osoby starsze, rodziny - integracja społeczna dzieci, młodzieży, rodzin i osób starszych- udostępnienie możliwości udziału w życiu społecznym wszystkich mieszkańców gminy, wyrównywanie szans edukacyjnych
Nazwa usługi nadana przez Zamawiającego: „Utworzenie kawiarenek internetowych
Zdobywanie nowych umiejętności i kwalifikacji. Utworzenie kawiarenek internetowych i przeprowadzenie w nich kursów multimedialnych w kierunku upowszechniania nowoczesnych źródeł informacji i podnoszenia poziomu edukacji przy zapewnieniu równego dostępu do wiedzy
Zadanie obejmuje:
- zapewnienie bazy lokalowej niezbędnej do prowadzenia zajęć w miejscowościach: Poświętne, Brudzewice, Dęba (Gmina Poświętne woj. Łódzkie)
- zorganizowanie zajęć w każdej z w/w miejscowości w ilości minimum 5 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu
- objęcie działaniami programu grupy ok. 200 osób ;
- wyposażenie każdego z tych punktów w stanowiska komputerowe (minimum 3) z dostępem do internetu
- zakup odpowiedniego oprogramowania
- zatrudnienie odpowiedniej kadry do prowadzenia zajęć
- zakup materiałów do realizacji zajęć
- przygotowanie i przedstawienie programu zajęć
- odpowiednia promocja działań, przygotowanie materiałów na stronę internetową
Termin wykonania zamówienia : marzec – grudzień 2009 r.
Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 80.000,00 zł.
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji
nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
Dla pkt. 4.1.
Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 godzina pracy usługodawcy.
5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
ü Organizacje pozarządowe (NGOs)
ü Organizacje kościelne
ü Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,
ü Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
ü Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,
6.KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
1. w odniesieniu do pkt. 4.1
a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
b. posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej
c. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych
w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
a/ oświadczenie o posiadaniu lokalu,
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji
nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, w terminie do 04.03. 2009 r. DO GODZ. 10.00
b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej
w pkt. a)
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Oferta na świadczenie usług: utworzenie kawiarenek internetowych”
ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich
rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu za-mówienia Komisja będzie
brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współ-pracę z partnerami
lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz
ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie
negocjacje okażą się niezbędne),
2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu
1 tygodnia od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej
na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega
procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją
Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią
do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien
dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się:
z Panem Marcinem Wójcickim – Koordynatorem PPWOW Gminy Poświętne
Tel/Fax : 044 756-40-34
e-mail: promocja@poswietne.pl
9. ZAŁĄCZNIKI
1 Formularz Oferty
2 Wzór Umowy
3 Wzór porozumienia
4 Wzór Sprawozdania
5. Kwestionariusz niezależności
Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa.
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 618
Zakup kruszywa łamanego w ilości 2500 ton na modernizację dróg dojazdowych do pól i łąk
Poświętne: Zakup kruszywa łamanego w ilości 2500 ton na modernizację dróg dojazdowych do pól i łąk,
Numer ogłoszenia: 24820 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kruszywa łamanego w ilości 2500 ton na modernizację dróg dojazdowych do pól i łąk,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa mineralnego, łamanego do nawierzchni drogowych, w asortymencie 0-31,5 mm w ilości 2500 ton. Parametry i właściwości techniczne : Kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-B-11112 Kruszywo mineralne. Kruszywo łamane do nawierzchni drogowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Dodatkowe wymagania od wykonawców: Wykonawca umożliwi sprzedaż przedmiotu zamówienia - kruszywa mineralnego z miejscowości położonej w odległości nie większej niż 35 km od siedziby Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Oświadczenie w sprawie odległości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 653
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu na terenie gminy Poświętne w 2009 roku.
Wójt Gminy Poświętne ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu na terenie gminy Poświętne w 2009 roku.
I. Rodzaje zadań:
1) Organizowanie imprez sportowych, rekreacyjnych i rozgrywek w dziedzinie piłka nożna.
2) Uczestnictwo w rozgrywkach organizowanych przez inne jednostki.
3) Szkolenie sportowe dzieci i młodzieży, mające na celu kształtowanie ich uzdolnień i sprawności fizycznej . 4) Uczestnictwo w turniejach sportowych dzieci i młodzieży. 5) Przejazdy na imprezy sportowe reprezentacji. 6) Wyposażenie w niezbędny sprzęt sportowy w tym zakup obuwia i strojów sportowych. 7) Prowadzenie rozgrywek ligowych i obsługa sędziowska imprez sportowych. 8) Utrzymanie i pielęgnacja boisk oraz budynku socjalnego w należytej czystości. II. Na realizację zadań z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu są przeznaczone środki w wysokości 45.000 zł.
III. Zasady przyznawania dotacji określa uchwała Nr XVIII/106/08 Rady Gminy Poświętne z dnia 07 listopada 2008r. w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Poświętne z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Poświętne na 2009 rok oraz przepisy ustawy z dnia 24 .04. 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.) i ustawy z dnia 30.06. 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.)
1. Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są działające w dziedzinie kultury fizycznej i sportu organizacje pozarządowe, którymi są: osoby prawne oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej utworzone na podstawie ustaw, w tym stowarzyszenia i fundacje, w rozumieniu art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
2. Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.12.2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207). 3. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji. Dotację na realizację zadania otrzyma podmiot, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu konkursowym.
4. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne i prawidłowe, złożone według obowiązującego wzoru, w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym.
5. Podmiot, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu konkursowym zostanie powiadomiony o zleceniu zadania publicznego.
6. Wysokość dotacji będzie określona w umowie.
IV. Termin i warunki realizacji zadania
Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 31.12. 2009 r.
Warunkiem zlecenia przez gminę organizacjom pozarządowym lub podmiotom zadania oraz przekazania środków z budżetu na jego realizację jest zawarcie pisemnej umowy z wnioskodawcą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.12. 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207). Szczegółowe warunki będą określone w umowie.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w umowie dotyczących przyznania środków finansowych na realizację określonych zadań.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do:
- korekty kosztorysu projektu w przypadku przyznania dotacji w wysokości innej niż wnioskowana,
- sprawozdania z wykonania zadania publicznego według wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.12.2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).
V. Termin składania ofert.
Oferty należy składać osobiście do 17. 03. 2009 roku do godz. 10.00, w sekretariacie Urzędu Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4 w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem: „Konkurs na realizację zadania publicznego z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2009 roku”
VI. Termin, kryteria i tryb wyboru oferty.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.03.2009 r. o godz. 13.00 w pok. Nr 2
Oferty złożone na niewłaściwych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
Przy wyborze oferty brana będzie pod uwagę:wiarygodność organizacji oraz wykazana efektywność i skuteczność realizowania założonych celów.
Złożone oferty będą rozpatrywane pod względem formalnym, oceniane i kwalifikowane przez powołaną przez Wójta komisję. Decyzję o wyborze oferty i udzieleniu dotacji podejmie Wójt Gminy w formie zarządzenia. Od zarządzenia Wójta w sprawie wyboru oferty i udzielenia dotacji nie ma zastosowania tryb odwoławczy. O rozstrzygnięciu konkursu i jego wyniku oferenci zostaną powiadomieni na piśmie.
VII. W 2008 roku Gmina Poświętne zawarła jedną umowę na realizację zadania z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu na terenie gminy Poświętne. Wysokość środków przeznaczonych na ten cel wyniosła 29.000 zł .
Ogłoszenie oraz Program Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi dostępne są na stronie internetowej www.bip.poswietne.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie UG w Poświętnem.
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 585
Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy zakup węgla kamiennego „kostka” do Kotłowni przy Zespole Szkół Samorządowych w Poświętnem
Poświętne,dnia 28.01.2009 r.
ZAWIADOMIENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dyrektor Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem
niniejszym zawiadamia, że w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zakup węgla kamiennego „kostka” do Kotłowni przy Zespole Szkół Samorządowych w Poświętnem wyłoniono oferenta :
Firma Handlowo-Usługowa „DIANA” Szczerek Sławomir;
Wólka Kłucka 201; 26-080 Mniów.
Oferta przedstawiała cenę 690,00 zł. brutto za jedną tonę węgla kamiennego i uzyskała 500 pkt. w jedynym kryterium oceny jakim jest cena.
Poszczególne oferty uzyskały następujące ilości punktów :
Oferta Nr 1
Zakład Usługowo Produkcyjno-Handlowy „JANTRAS” Jan Świderek ; Poświetne 1 a; 97-215 Inowłódz.
494,25 pkt
Oferta Nr 2
Firma Handlowa-Usługowa „DIANA” Szczerek Sławomir
Wólka Kłucka 201; 26-080 Mniów.
500,00 pkt
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 867
Dostawa węgla kamiennego (Kostka) do kotłowni przy ZSS w Poświętnem w ilości około 100 ton
Poświętne: Dostawa węgla kamiennego (Kostka) do kotłowni przy ZSS w Poświętnem w ilości około 100 ton.
Numer ogłoszenia: 15041 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego (Kostka) do kotłowni przy ZSS w Poświętnem w ilości około 100 ton..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parametry zamawianego węgla: - węgiel kamienny (kostka), - wartość opałowa powyżej 28,000 kj /kg. - zawartość popiołu do 3,5%, - zawartość siarki do 0,5%..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się udział w przetargu muszą spełniać następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1. Do oferty cenowej zostaną dołączone następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), - parafowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem 26- 315 Poświętne ul. Szkolna 2a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem 26- 315 Poświętne ul. Szkolna 2a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 621
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne
Nasz znak: 3411/11/2008 Poświętne, dnia 19.09.2008
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Dęba, Gmina Poświętne”
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Przedsiębiorstwo Robót Drogo – Mostowych sp. z o.o. 97-300 Piotrków Tryb. ul. Południowa 17/19
Oferta przedstawiała cenę:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 190 760,24 zł brutto
Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena
Oferta nr 1:
Przedsiębiorstwo Robót - 300,00 punktów
Drogowo – Mostowych sp. z o.o.
ul. Południowa 17/19
97-300 Piotrków Tryb.
Wójt Gminy Poświętne
Mieczysław Stępień
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 594
Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia, Gmina Poświętne
Nasz znak: 3411/12/2008 Poświętne, dnia 19.09.2008
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Przebudowa fragmentu drogi gminnej w miejscowości Brudzewice Kolonia, Gmina Poświętne”
Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Przedsiębiorstwo Robót Drogo – Mostowych sp. z o.o. 97-300 Piotrków Tryb. ul. Południowa 17/19
Oferta przedstawiała cenę:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi: 262 467,97 zł brutto
Poszczególne oferty spełniły wszystkie warunki udziału w postępowaniu i uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena
Oferta nr 1:
Przedsiębiorstwo Robót - 300,00 punktów
Drogowo – Mostowych sp. z o.o.
ul. Południowa 17/19
97-300 Piotrków Tryb.
Wójt Gminy Poświętne
Mieczysław Stępień
- Metryka
- Marcin Wójcicki
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 800