Zamówienia publiczne

Poświętne: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Poświętnem

Numer ogłoszenia: 334967 - 2011; data zamieszczenia: 18.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Poświętnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup w 2012 paliw płynnych do napędu maszyn i pojazdów mechanicznych znajdujących się w Zakładzie Usług Komunalnych w Poświętnem w ilości: - olej napędowy 12 800 litrów - benzyna bezołowiowa 95 E - 400 litrów -Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie lub zwiększenia ilości zapotrzebowania na paliwo - prawo opcji art.34 ust.5 Prawo zamówień publicznych. -Podana ilość paliw jest ilością szacunkową i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw faktycznie zakupionego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia. -Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań do zbiorników maszyn i pojazdów mechanicznych Zamawiającego, w stacji lub stacjach paliw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. -Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw, w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, ilość wydanych litrów, nazwisko i imię oraz podpis osoby pobierającej, nr rejestracyjny pojazdu, cena jednostkowa obowiązująca na stacji w dniu wydania paliwa, wartość pobranego paliwa. -Rozliczenie za dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 E następować będzie w oparciu o: cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu; deklarowanego w ofercie stałego upustu wyrażonego w procencie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.61.11.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp;

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

Wykaz stacji na których realizowane będzie zamówienie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

15.2. Dopuszcza się wprowadzanie zmian polegających na : a) zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, b) wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, c) zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia określonego umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Stefanów 2a, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Stefanów 2a, 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (art.24.doc)art.24.docOświadczenie art.2431 kB1982011-12-18 23:47
Pobierz plik (art.22.doc)art.22.docOświadczenie art.2224 kB1872011-12-18 23:46
Pobierz plik (wykaz stacji.doc)wykaz_stacjiWykaz stacji29 kB1782011-12-18 23:46
Pobierz plik (umowa.doc)umowa_paliwoWzór umowy41 kB1812011-12-18 23:45
Pobierz plik (oferta.doc)ofertaFormularz oferty44 kB1952011-12-18 23:45
Pobierz plik (siwz_paliwo.doc)siwz_paliwoSIWZ120 kB1922011-12-18 23:45

Poświętne, dnia 26.07.2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wójt Gminy Poświętne,

działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Dowóz uczniów z terenu Gminy Poświętne  do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku szkolnym 2011/2012”

nr sprawy: ZP.271.1.2011 

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta: „Moto – Trans” sp. z o.o. ul. Kolejowa 3,

26-340 Drzewica

Uzasadnienie wyboru: oferta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskała największą ilość punktów w jedynym kryterium oceny – cena

W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Cena za

wykonanie przedmiotu zamówienia

1

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach sp. z o.o

Ul. Jana III Sobieskiego 79

96-100 Skierniewice

88,17

3,38 zł brutto za 1 km przejazdu

2

„MOTO – TRANS” sp. z  o.o.

Ul. Kolejowa 3

26-340 Drzewica

100,00

2,98 zł brutto za 1 km przejazdu

Wójt Gminy Poświętne

(-) Mieczysław Stępnień


Poświętne: Dowóz uczniów z terenu Gminy Poświętne do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku szkolnym 2011/2012

Numer ogłoszenia: 198818 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

* Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Poświętne do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku szkolnym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi dowiezienia na zajęcia i odwiezienia po zajęciach uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem, w roku szkolnym 2011/2012. Transport będzie odbywał się na trasie: 1) Poświętne (szkoła) - Dęborzeczka - Dęba - Buczek (sklep) - Poświętne (szkoła) 2) Poświętne (szkoła) - Brudzewice (skrzyżowanie) - Poświętne (szkoła) Ilość dowożonych uczniów z miejscowości Dęborzeczka, Dęba, Buczek, - 18 Ilość dowożonych uczniów z miejscowości Brudzewice - 28 Długość dziennej trasy wynosi - 108 km Przewidywana liczna dni nauki szkolnej - 185 dni - Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia roboczego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1km przejazdu. -Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Zamawiający finansuje przewóz uczniów zgodnie z podanymi trasami, Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy. -Terminy dowozu i odwozu uczniów, Dostawca usług ustalał będzie z Dyrektorem Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem - Długość trasy może ulec zmianie w przypadku: 1) zmiany ilość dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu; 2) zmiany miejsca zamieszkania uczniów; 3) zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkół -szkoły); 4) zmian planu nauczania w szkołach (szkole) w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie może przewidzieć; 5) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy; - Zamawiający w celu zapewnienia bezpieczeństwa zapewni opiekuna, który będzie pełnił opiekę nad dziećmi w autobusie na wskazanej trasie. - Oferent zobowiązany jest do: 1) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty; 2) Wykonawca jest zobowiązany do wizyty miejsca realizacji usługi i jej otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

*

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy P.Z.P. oraz kopię aktualnej/ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;

*

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp

*

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty: a) wykazu pojazdów samochodowych zgłoszonych do przewozów osób wraz z kopią dowodu rejestracyjnego pojazdu/ów/ - opis pojazdu przeznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia z jego opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc, przebieg) - kopię aktualnego zaświadczenia z badania technicznego dopuszczającego pojazd (pojazdy) do ruchu (może być kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym wpisem badania technicznego), pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego; - kopię ubezpieczenia OC i NW w/w pojazdu/ów;

*

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wykazu osób, z uprawnieniami do przewozu osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopie prawa jazdy kierowcy/ów/ uprawnienia

*

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

*

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

o koncesję, zezwolenie lub licencję

o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

*

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

*

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

o nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, -wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, - zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia -zmianie długości trasy -Zamawiający dopuszcza zmianę ilości dowożonych dzieci - Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 15.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają zgody obu stron i aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.posiwten.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Ooswiadczenie_kierowcy_zal_6.doc)oświdczenie kierowcy1Oświdczenie kierowcy24 kB1872011-07-19 13:52
Pobierz plik (WYKAZ_pojazdy_zal_8.doc)wykaz_pojazdów1Wykaz pojazdów33 kB1812011-07-14 09:06
Pobierz plik (Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ_-_wykaz_osob.doc)wykaz_osob1Wykaz osób38 kB1632011-07-14 09:04
Pobierz plik (wZOR_umowY_zal_4.doc)wzor_umowy1Wzór umowy64 kB1652011-07-14 09:04
Pobierz plik (O_wiadczenie_art_24.doc)oświadczenie_art.24Oświadczenie art.2432 kB1702011-07-14 09:03
Pobierz plik (osw_art_22__zal__2.doc)oświadczenie_art22Oświadczenie art.2225 kB1842011-07-14 09:02
Pobierz plik (Formularz_oferty__nr_1.doc)formularz_oferty_1Formularz oferty33 kB1812011-07-14 09:01
Pobierz plik (siwz_gotowe_2011.doc)SIWZ_dowóz_2011SIWZ165 kB1632011-07-14 09:00

Poświętne, 27 kwietnia 2011 r.

WÓJT GMINY POŚWIĘTNE

O G Ł A S Z A

przetarg ustny nieograniczony w czwartym terminie na sprzedaż nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Gminy Poświętne, oznaczonej numerem działki 108/11 o powierzchni ogólnej 0,4087 ha, położonej w obrębie miejscowości Ponikła gm, Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, dla której w Sądzie Rejonowym w Opocznie urządzona jest księga wieczysta KW 53514.

1. Przetarg odbędzie się w dniu 30 maja 2011 roku /poniedziałek/ o godz.1200 w siedzibie Urzędu Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4 (budynek B - sala konferencyjna).

Poprzednie przetargi odbyły się 20 października 2010 r., 10 lutego 2011 r., 24 marca 2011 r.

2. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sprzedaż nieruchomości zwolniona jest z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 2 i 10b

ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług.

3. Do przetargu mogą przystąpić osoby, które wniosą wadium w pieniądzu w wysokości 10%

ceny wywoławczej (tj.5.000 zł), do dnia 26 maja 2011 r. na rachunek Gminy Poświętne

Nr 86898500040030030669760007 /liczy się data wpływu przelewu na konto/.

4. Warunkiem udziału w przetargu jest przedłożenie komisji przetargowej:

- dowodu wniesienia wadium,

- dokumentu tożsamości osoby obecnej na przetargu - w przypadku osób fizycznych.

- ksero aktualnego wypisu z właściwego rejestru, oryginał do wglądu (osoby prawne),

5. Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno

być sporządzone notarialnie lub w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi.

Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale.

6. W przypadku osób fizycznych pozostających w związku małżeńskim, posiadających ustawową

wspólność majątkową, do udziału w przetargu wymagana jest obecność obojga małżonków lub

pisemna zgoda współmałżonka na przystąpienie do przetargu w celu zakupu nieruchomości.

W przypadku posiadania rozdzielności majątkowej, należy przed przystąpieniem do przetargu

przedłożyć komisji przetargowej dokument potwierdzający rozdzielność majątkową.

7. Wadium ulegnie przepadkowi w razie, gdy osoba, która przetarg wygrała, uchyli się od

zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

8. Uczestnik przetargu zobowiązany jest przed przetargiem złożyć pisemne oświadczenie

o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia o przetargu, regulaminem przetargu, jego warunkach i

przyjęciu ich bez zastrzeżeń, a także oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem prawnym i

technicznym przedmiotu sprzedaży oraz o przyjęciu go bez zastrzeżeń.

9. Nieruchomość nie posiada obciążeń i nie jest przedmiotem żadnych zobowiązań.

10. Nieruchomość stanowi działka nieogrodzona, częściowo z drzewostanem leśnym, zabudowana

budynkiem drewnianym po byłej szkole krytym blachą, o powierzchni zabudowy 144 2m..

11. Wymieniona działka nie jest objęta planem miejscowym, położona jest w luźnej zabudowie

wiejskiej, otoczona nieruchomościami letniskowo-rekreacyjnymi, stanowi część terenów

oznaczonych symbolem ML/UT i przeznaczona jest pod zabudowę mieszkaniowo-letniskową

z usługami turystyki. Przy granicy działki od strony północnej projektowane jest przyłącze

energetyczne do innych nieruchomości.

12. Wójt Gminy Poświętne zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego odwołania

z uzasadnionej przyczyny.

13. Szczegółowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy Poświętne,

(pok. nr 4) od poniedziałku do piątku w godz.8-16, lub telefonicznie pod nr /044/756-40-34.

Nasz znak: 3411/01/2011                                  Poświętne, dnia 25.02.2011

OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU

Wójt Gminy Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, niniejszym zawiadamia, iż w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego została wybrana najkorzystniejsza oferta na „Zakup kruszywa łamanego  w ilości  3000 ton na remont dróg gminnych  na terenie Gminy Poświętne”.

Najkorzystniejszą ofertę przedłożyła firma Mikrosil Polska sp. z o.o.

ul. Zbrowskiego 14, 26-600 Radom

Oferta przedstawiała cenę:

Cena za 1 tonę brutto – 34,44 zł (brutto), Łączna wartość przedmiotu zamówienia 103 320,00 zł brutto.

Poszczególne oferty uzyskały następującą punktacje w jedynym kryterium oceny – cena

Mikrosil Polska sp. z o.o. – 500,00 punktów

ul. Zbrowskiego 14,

26-600 Radom

Poświętne: -Zakup kruszywa łamanego w ilości 3000 ton na remont dróg gminnych na terenie Gminy Poświętne-
Numer ogłoszenia: 22704 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: -Zakup kruszywa łamanego w ilości 3000 ton na remont dróg gminnych na terenie Gminy Poświętne-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa mineralnego, łamanego do nawierzchni drogowych, w asortymencie 0-31,5 mm w ilości 3000 ton. Parametry i właściwości techniczne : Kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-B-11112 Kruszywo mineralne. Kruszywo łamane do nawierzchni drogowych Wykonawca umożliwi sprzedaż przedmiotu zamówienia - kruszywa mineralnego z miejscowości położonej w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego Zamawiający będzie odbierał kruszywo sukcesywnie a terminy odbioru i ilość kruszywa będą każdorazowo uzgadnianie telefonicznie z Wykonawcą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w sprawie odległości Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, -wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, -zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul.Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul.Akacjowa 4 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (umowa.doc)Projekt umowyProjekt umowy38 kB1652011-02-15 22:42
Pobierz plik (oferta.doc)Formularz ofertyFormularz oferty35 kB1702011-02-15 22:42
Pobierz plik (art.24.doc)Oświadczenie art.24Oświadczenie art.2431 kB1552011-02-15 22:42
Pobierz plik (art.22.doc)Oświadczenie art.22Oświadczenie art.2224 kB1612011-02-15 22:41
Pobierz plik (siwz_gotowe.doc)SIWZSIWZ117 kB1612011-02-15 22:41

Poświętne, 11 lutego 2011 r.

INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU

Na dzień 10 lutego 2011 r. został ogłoszony drugi przetarg ustny nieograniczony

na sprzedaż zabudowanej nieruchomości położonej w Ponikle, stanowiącej własność Gminy Poświętne, oznaczonej numerem działki 108/11,- o powierzchni 0,4087 ha.

W wyznaczonym terminie tj. do 07 lutego 2011 r. wpłynęła jedna wpłata wadium na w/w nieruchomość. Jednak w dniu przetargu nikt nie przystąpił do przetargu.

W związku z powyższym przetarg nie doszedł do skutku.

Przewodnicząca Komisji Przetargowej

 

(-) Elżbieta Sobczyk

Poświętne, 04 stycznia 2011 r.

WÓJT GMINY POŚWIĘTNE

O G Ł A S Z A

przetarg ustny nieograniczony w drugim terminie na sprzedaż nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Gminy Poświętne, oznaczonej numerem działki 108/11 o powierzchni ogólnej 0,4087 ha, położonej w obrębie miejscowości Ponikła gm, Poświętne, powiat opoczyński, woj. łódzkie, dla której w Sądzie Rejonowym w Opocznie urządzona jest księga wieczysta KW 53514.

1. Przetarg odbędzie się w dniu 10 lutego 2011 roku /czwartek/ o godz.1200 w siedzibie Urzędu Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4 (budynek B - sala konferencyjna).

2. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).

Sprzedaż nieruchomości zwolniona jest z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 2 i 10b

ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług.

3.  Do przetargu mogą przystąpić osoby, które wniosą wadium w pieniądzu w wysokości 10%

ceny wywoławczej (tj.8.000 zł), do dnia 7 lutego 2011  r. na rachunek Gminy Poświętne

Nr 86898500040030030669760007  /liczy się data wpływu przelewu na konto/.

4.  Warunkiem udziału w przetargu jest przedłożenie komisji przetargowej:

- dowodu wniesienia wadium,

- dokumentu tożsamości osoby obecnej na przetargu - w przypadku osób fizycznych.

- ksero aktualnego wypisu z właściwego rejestru, oryginał do wglądu (osoby prawne),

5.  Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno

być sporządzone notarialnie lub w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi.

Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale.

6. W przypadku osób fizycznych pozostających w związku małżeńskim, posiadających ustawową

wspólność majątkową, do udziału w przetargu wymagana jest obecność obojga małżonków lub

pisemna zgoda współmałżonka na przystąpienie do przetargu w celu zakupu nieruchomości.

W przypadku posiadania rozdzielności majątkowej, należy przed przystąpieniem do przetargu

przedłożyć komisji przetargowej dokument potwierdzający rozdzielność majątkową.

7.  Wadium ulegnie przepadkowi w razie, gdy osoba, która przetarg wygrała, uchyli się od

zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

8. Uczestnik przetargu zobowiązany jest przed przetargiem złożyć pisemne oświadczenie

o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia o przetargu, regulaminem przetargu, jego warunkach i

przyjęciu ich bez zastrzeżeń, a także oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem prawnym i

technicznym przedmiotu sprzedaży oraz o przyjęciu go bez zastrzeżeń.

9.  Nieruchomość nie posiada obciążeń i nie jest przedmiotem żadnych zobowiązań.

10. Nieruchomość stanowi działka nieogrodzona, częściowo z drzewostanem leśnym, zabudowana

budynkiem drewnianym krytym blachą po byłej szkole, o powierzchni zabudowy 144 2m..

11. Wymieniona działka nie jest objęta planem miejscowym, położona jest w luźnej zabudowie

wiejskiej, otoczona nieruchomościami letniskowo-rekreacyjnymi, stanowi część terenów

oznaczonych symbolem ML/UT i przeznaczona jest pod zabudowę mieszkaniowo-letniskową

z usługami turystyki.

12. Wójt Gminy Poświętne zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego odwołania

z uzasadnionej przyczyny.

13.  Szczegółowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy Poświętne,

(pok. nr 4) od poniedziałku do piątku w godz.8-16, lub telefonicznie pod nr /044/756-40-34.

Poświętne: Dostawa węgla eko-groszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem
Numer ogłoszenia: 407254 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem , ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 44 754 70 12, faks 754 70 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla eko-groszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla eko-groszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul.Szkolna 2a, 26-315 Poświętne od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r., w ciągu 4 dni od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - węgla eko-groszku w ilości około 80 ton, Dostarczony opał musi być o parametrach nie gorszych niż Węgiel eko-groszek: (granulacja: 5-25 mm): kaloryczność min. 26 000 kJ/kg, siarka max. 0,8 %, popiół max. 8 %, wilotność max. 10,0 %. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych dostaw w zależności od warunków atmosferycznych, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. - Wykonawca dostarczy opał własnym transportem Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a 26-315 Poświętne , w odpowiednich ilościach i w ustalonych terminach. -Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia certyfikatu z kopalni potwierdzającego parametry jakościowe dostarczonej partii towaru oraz wydruk potwierdzający ważenie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności parametrów dostarczonego towaru z parametrami wymaganymi. W takim przypadku próbka do oceny jakości eko-groszku będzie przygotowana przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiającego. Koszty badania jakości dostarczonego towaru obciążają Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów z parametrami wymaganymi, to Wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz koszty wymiany wadliwego towaru na towar o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności wagi dostarczonego eko-groszku faktycznie dostarczonego z wagą wskazaną na fakturze. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielkości faktycznych...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzanie zmian polegających na : a) zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, b) wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, c) zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych dostaw w zależności od warunków atmosferycznych. Zmiany ilościowe przekraczające 30 % ilości określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagają aneksu w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (umowa.doc)umowa.documowa32 kB1552010-12-14 00:02
Pobierz plik (oferta.doc)oferta.docformularz oferty32 kB1492010-12-13 23:58
Pobierz plik (art24.doc)art24.docoświadczenie art2430 kB1472010-12-13 23:57
Pobierz plik (art22.doc)art22.docoświadczenie art2223 kB1602010-12-13 23:56
Pobierz plik (siwz_gotowe.doc)siwz_gotowe.docSIWZ119 kB1502010-12-13 23:50

Poświętne: Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem
Numer ogłoszenia: 295484 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodku Kultury w Poświętnem, miejscowość Poświętne obręb nr 14 Poświętne działka nr 347 W zakres robót budowlanych wchodzą : - Roboty rozbiórkowe - Roboty montażowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.13-0, 45.26.26.60-5, 45.26.13.20-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzanie zmian polegających na : a) zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, b) wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, c) zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają zgody obu stron i aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Przedmiar.pdf)PrzedmiarOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem 83 kB2022010-09-17 01:08
Pobierz plik (SIWZ_wraz_z_za_acznikami.doc)SIWZ wraz z załącznikamiOgłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem 302 kB1732010-09-17 01:08
Pobierz plik (Rys_1.jpg)Rysunek 1Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem 98 kB1992010-09-17 01:08
Pobierz plik (Rys_2.jpg)Rysunek 2Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem 161 kB1692010-09-17 01:08
Pobierz plik (Rys_3.jpg)Rysunek 3Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem 149 kB2092010-09-17 01:08
Pobierz plik (Rys_4.jpg)Rysunek 4Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem 190 kB1982010-09-17 01:08
Pobierz plik (Rys_5.jpg)Rysunek 5Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Wymiana pokrycia dachu na budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem 233 kB1762010-09-17 01:08

Poświętne, dnia 08.10.2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wójt Gminy Poświętne,

działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Wymiana pokrycia dachu na budynku

Gminnego Ośrodka Kultury w Poświętnem

nr sprawy: 3411/8/2010

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta: „Budmar Firma Budowlana Marek Kamola” 97-200 Tomaszów Maz., ul. Krańcowa 31 – 33 A

Uzasadnienie wyboru: oferta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskała największą ilość punktów w jedynym kryterium oceny – cena

W postępowaniu złożono 1 ofertę, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Budmar Firma Budowlana

Marek Kamola”

97-200 Tomaszów Maz.,

ul. Krańcowa 31 – 33 A

500

500

Wójt Gminy Poświętne

( - ) Mieczysław Stępień