Zamówienia publiczne

Poświętne: Rozbudowa fragmentu drogi gminnej nr 107259E relacji Buczek - Idzikowice na odcinku km 0+000,0 do 0+466,16 km
Numer ogłoszenia: 85381 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa fragmentu drogi gminnej nr 107259E relacji Buczek - Idzikowice na odcinku km 0+000,0 do 0+466,16 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa fragmentu drogi gminnej w terenach niezabudowanych na odcinku 466,16 m z rowem przejazdowym umożliwiającym odwodnienie korpusu drogi oraz dojazd do pól bez potrzeby budowania zjazdów gospodarczych. Nachylenie jednostronne jezdni i rów przejazdowy jednostronny (od strony północnej) spowoduje poszerzenie pasa drogowego i umożliwi obsługę działek po stronie północnej w sposób naturalny. Projektowany do wykonania odcinek drogi dowiązuje się do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Teren drogi jest nieuzbrojony w podziemne i nadziemne elementy infrastruktury technicznej. Parametry techniczne drogi Klasa drogi D ½ Szerokość w liniach rozgraniczających - min. 11,75 - 14,00 Szerokość terenu dla funkcjonowania rowu - 5,50 m Szerokość jezdni - 4,50 m Szerokość poboczy - 2 x 0,75 m Spadek poprzeczny jezdni jednostronny - 2 % Spadek poprzeczny poboczy - 6 % Spadek podłużny - od 0,7 do 4,4 % Od wierzchołka W-0 do W-1 tj. odległość 12,09 m projektuje się zmianę geometrii osi drogi oraz zmianę przekroju normalnego tj. spadku daszkowego na spadek poprzeczny jednostronny. Konstrukcja jezdni ( 4,50 m x 466,16 m = 2.097,72 m2) : Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego ( 0-12,8 mm) gr. 4 cm Podbudowa jako warstwa wzmacniająco-wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości średnio 15 cm. Adaptacja istniejącej konstrukcji nawierzchni tłuczniowej jako podbudowy z uprzednim wyrównaniem i przeniesieniem jej w docelowy korpus drogi Konstrukcja poboczy i rowu Pobocza z tłucznia kamiennego sortowanego, gr. warstwy po uwałowaniu 15 cm- 699,24 m2 Rowy - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 2563,88 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z poźn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana, wpisanie nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne - sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (wykaz_osób.doc)wykaz_osóbWykaz osób27 kB1812013-05-22 13:01
Pobierz plik (wykaz_osób.doc)wykaz_osóbWykaz osób27 kB1642013-05-22 13:01
Pobierz plik (umowa_buczek.doc)umowa_buczekProjekt umowy53 kB1652013-05-22 13:00
Pobierz plik (umowa_buczek.doc)umowa_buczekProjekt umowy53 kB1592013-05-22 13:00
Pobierz plik (mapy_i_rys.pdf)mapy_i_rys_buczekMapy i rysunki2343 kB1742013-05-22 13:00
Pobierz plik (mapy_i_rys.pdf)mapy_i_rys_buczekMapy i rysunki2343 kB1772013-05-22 13:00
Pobierz plik (STT.doc)sst_buczekSpecyfikacja Techniczna434 kB1542013-05-22 12:59
Pobierz plik (STT.doc)sst_buczekSpecyfikacja Techniczna434 kB1682013-05-22 12:59
Pobierz plik (Opis.doc)projekt_buczekProjekt206 kB1642013-05-22 12:58
Pobierz plik (Opis.doc)projekt_buczekProjekt206 kB1612013-05-22 12:58
Pobierz plik (przedmiar.doc)przedmiar_buczekPrzedmiar robót71 kB1632013-05-22 12:57
Pobierz plik (przedmiar.doc)przedmiar_buczekPrzedmiar robót71 kB1622013-05-22 12:57
Pobierz plik (oferta_buczek_2013.doc)oferta_buczekFormularz oferty38 kB1682013-05-22 12:57
Pobierz plik (oferta_buczek_2013.doc)oferta_buczekFormularz oferty38 kB1602013-05-22 12:57
Pobierz plik (siwz_buczek_2013.doc)siwz_buczekSIWZ105 kB1652013-05-22 12:56
Pobierz plik (siwz_buczek_2013.doc)siwz_buczekSIWZ105 kB1732013-05-22 12:56

Poświętne 26.03.2013

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Dostawa 3500 ton kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0-31,5 mm”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy Usługi Transportowe NIK-WAN Aneta Firlej ul. Posłów Greckich 4/21, 26-600 Radom, oferta przedstawia cenę 155 715,00 zł brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów w kryterium cena

1

Firma Transportowo Handlowa Bogdan Myszka

ul. Szkolna 18, 39-451 Skopane

171 780,00 zł

90,64

2

Transport Towarowy i Handel Antoni Goździk

ul. Wysoka 58/62, 97-200 Tomaszów Maz.

176 505,00 zł

88,22

3

P.P.H.U Trak-Drew Łukasz Lewandowski

Lipie 40, 97-216 Czerniewice

227 500,00 zł

68,44

4

Usługi transportowe i sprzętem budowlanym Marcin Sieroń

Trojanowice 50A, 26-330 Żarnów

197 155,00 zł

78,98

5

P.P.U.H Bud-Trans Krzysztof Rzeźnik

ul. Rolna 6, 26-300 Opoczno

167 825,00 zł

92,78

6

P.H.U. DAW – TRANS Sławomir Podstawka

Kostomłoty Drugie ul. Bugajska 77

26-085 Miedziana Góra

167 895,00 zł

92,74

7

Usługi Transportowe NIK-WAN Aneta Firlej

ul. Posłów Greckich 4/21, 26-600 Radom

155 715,00 zł

100,00

8

Adams – Trans Przemysław Adamczyk

Maków ul. Sporna 8, 26-640 Skaryszew

202 335,00 zł

76,95

9

Damo sp. z o.o.

ul. Małszyce 2d/2e, 99-400 Łowicz

176 505,00 zł

88,22

10

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „STE-TRANS”

Zbigniew Stępień

Kraszków 45, 26-300 Opoczno

166 188,00 zł

93,69

11

PHU „TOM” Tomasz Szitenhelm

Plac Cukrowni 6, 83-130 Pelplin

205 695,00 zł

75,70

12

P.P.H.U. STANIOL Krzysztof Stanecki

Starowa Góra ul. Sosnowa 14, 95-030 Rzgów

161 455,00 zł

96,44

13

RUBIKON II Firma Usługowo-Handlowa Andrzej i Grzegorz Goraj

ul. Skrajna 50, 25-650 Kielce

185 115,00 zł

84,11

 

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie informujemy że zgodnie z art.94 ust.2 pkt.3 PZP umowa z wykonawcą Usługi Transportowe NIK-WAN Aneta Firlej ul. Posłów Greckich 4/21, 26-600 Radom , może być zawarta następnego dnia, od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia







Poświętne 18.03.2013

 

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na wykonanie zadania pn. „Dostawa 3500 ton kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0-31,5 mm”

Komisja Przetargowa powołana do przygotowania i przeprowadzenia ww. postępowania informuje, że w dniu 15.03.2012r. o godz. 10:15 odbyło się otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert odczytano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: wartość brutto: 227 500,00 zł.

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 15.03.2012r. do godz. 10:00 złożono 13 ofert:

1

Firma Transportowo Handlowa Bogdan Myszka

ul. Szkolna 18, 39-451 Skopane

171 780,00 zł

2

Transport Towarowy i Handel Antoni Goździk

ul. Wysoka 58/62, 97-200 Tomaszów Maz.

176 505,00 zł

3

P.P.H.U Trak-Drew Łukasz Lewandowski

Lipie 40, 97-216 Czerniewice

227 500,00 zł

4

Usługi transportowe i sprzętem budowlanym Marcin Sieroń

Trojanowice 50A, 26-330 Żarnów

197 155,00 zł

5

P.P.U.H Bud-Trans Krzysztof Rzeźnik

ul. Rolna 6, 26-300 Opoczno

167 825,00 zł

6

P.H.U. DAW – TRANS Sławomir Podstawka

Kostomłoty Drugie ul. Bugajska 77

26-085 Miedziana Góra

167 895,00 zł

7

Usługi Transportowe NIK-WAN Aneta Firlej

ul. Posłów Greckich 4/21, 26-600 Radom

155 715,00 zł

8

Adams – Trans Przemysław Adamczyk

Maków ul. Sporna 8, 26-640 Skaryszew

202 335,00 zł

9

Damo sp. z o.o.

ul. Małszyce 2d/2e, 99-400 Łowicz

176 505,00 zł

10

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „STE-TRANS”

Zbigniew Stępień

Kraszków 45, 26-300 Opoczno

166 188,00 zł

11

PHU „TOM” Tomasz Szitenhelm

Plac Cukrowni 6, 83-130 Pelplin

205 695,00 zł

12

P.P.H.U. STANIOL Krzysztof Stanecki

Starowa Góra ul. Sosnowa 14, 95-030 Rzgów

161 455,00 zł

13

RUBIKON II Firma Usługowo-Handlowa Andrzej i Grzegorz Goraj

ul. Skrajna 50, 25-650 Kielce

185 115,00 zł

Poświętne 12.03.2013

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej



Dotyczy postępowania: Dostawa energii elektrycznej

Gmina Poświętne z siedzibą Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne działając zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych zawiadamia o wszczęciu postępowania w trybie z wolnej ręki

Przedmiot zamówienia: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Poświętne,

będących zarówno w bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez jednostki organizacyjne

Wykonawca zaproszony do negocjacji: PGE Obrót S.A. Oddział II z siedzibą w Łodzi ul. Narutowicza 7/9 90-117 Łódź

Poświętne: Dostawa 3500 ton kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0-31,5 mm
Numer ogłoszenia: 91158 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3500 ton kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0-31,5 mm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest: sukcesywna dostawa 3500 ton kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0-31,5 mm spełniającego wymogi norm PN-EN 13043, PN-EN 13242 dla kruszyw do drogownictwa, zakupionego we własnym zakresie przez dostawcę oraz dostarczenie i rozładunek na terenie Gminy Poświętne w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 4. Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę ofertową, 5. Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywnie i w miarę potrzeb zamówienia na określone ilości kruszywa wraz ze wskazaniem miejsca dostawy. Realizacja dostaw rozpocznie się w terminie do 2 dni od telefonicznego, faksowego lub pisemnego złożenia zamówienia, Wykonawca dostarczał będzie zamówione kruszywo w miejsca wskazane przez Zamawiającego 6. Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się przy obecności następujących osób: pracownika Urzędu Gminy Poświętne lub sołtysa danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę, 7. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym 8. Zamawiający przewiduje rozliczenie w postaci faktur cząstkowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 44.92.22.00-1, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawywykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w podrozdziale I składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Treść oświadczenia zawiera pkt. 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Treść oświadczenia zawiera pkt. 4 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia). 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24b ust. 3 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 3.1. Listę podmiotów należącą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. nr 50, Poz. 331, z późn. zm.) lub informację, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. (Treść informacji zawiera pkt 5 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej). 4. Wykonawcy zagraniczni 4.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) składa dokument wymieniony w pkt 2, ppkt 2.1 oraz w pkt 3 ppkt 3.1., natomiast w miejsce dokumentów wskazanych w pkt 2 ppkt 2.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ppkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 5. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 5.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 5.1., składają wspólnie ofertę, przy czym: a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku wykonawców łącznie), b) wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 2 ppkt 2.1 - 2.2 oraz w pkt 3 ppkt 3.1. muszą zostać złożone w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (umowa_kr_2013.doc)umowa_kruszywo_2013Istotne postanowienia umowy50 kB1732013-03-06 13:33
Pobierz plik (umowa_kr_2013.doc)umowa_kruszywo_2013Istotne postanowienia umowy50 kB2052013-03-06 13:33
Pobierz plik (umowa_kr_2013.doc)umowa_kruszywo_2013Istotne postanowienia umowy50 kB1592013-03-06 13:33
Pobierz plik (oferta_kruszywo_2013.doc)oferta_kruszywo_2013Formularz oferty44 kB1472013-03-06 13:32
Pobierz plik (oferta_kruszywo_2013.doc)oferta_kruszywo_2013Formularz oferty44 kB1542013-03-06 13:32
Pobierz plik (oferta_kruszywo_2013.doc)oferta_kruszywo_2013Formularz oferty44 kB1572013-03-06 13:32
Pobierz plik (siwz_kruszywo_2013.doc)siwz_kruszywo_2013SIWZ97 kB1602013-03-06 13:31
Pobierz plik (siwz_kruszywo_2013.doc)siwz_kruszywo_2013SIWZ97 kB1552013-03-06 13:31
Pobierz plik (siwz_kruszywo_2013.doc)siwz_kruszywo_2013SIWZ97 kB1542013-03-06 13:31

Poświętne 28.01.2013

 

Wszyscy wykonawcy

biorący udział w postępowaniu

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania Dostawa węgla eko-groszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na 2013 rok

Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy– Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „IMAGE”

43-186 Orzesze – Gardawice, ul. Dojazdowa 53, oferta przestawiała cenę 597,78 zł brutto za 1 tonę dostawy węgla eko-groszku.

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

LP.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena w zł brutto

Liczba punków w kryterium cena

1

EUROKOMERS sp. z o.o.

44-351Turza Śl. ul.Bogumińska 77c

649,44

92,04

2

P.H.U. Dawid Dudziński

Huta Partacka 15, 96-330 Puszcza Mar.

608,85

98,18

3

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „IMAGE”

43-186 Orzesze – Gardawice, ul. Dojazdowa 53

597,78

100,00

4

Transport Towarowy Handel Opałem Mirosław Stasiak

Kletnia ul. Dwocowa 2, 97-545 Gomunice

638,37

93,64

5

Elbrus sp. z o.o.

Stróża 36, 98-332 Rząśnia

650,67

91,87

6

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „STE-TRANS”

Zbigniew Stępień

Kraszków 45, 26-300 Opoczno

725,70

82,37

7

„RID” Radosław Kopiczyński, Daniel Kopiczyński

ul. Kiełczygłowska 26b, 98-170 Widawa

633,45

94,36

8

Składnica Artykułów Masowych

„WĘGLOPASZ” sp. j., Tadeusz Mendrygał, Marcin Mendrygał

86-031 Osielsko, Żołędowo, ul. Koronowska 38

626,07

95,48

9

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Atex sp.zo.o

44-145 Pilchowice ul. Gliwicka 3.

627,30

95,29

10

Firma Handlowo – Usługowa „DIANA” Szczerek Sławomir

26-080 Mniów, Wólka Kłucka 201

650,00

91,96

11

Z.P.H.U. „TOMASZ” Tomasz Grzywacz

26-340 Drzewica, ul. Kolejowa 11a

733,70

81,47

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie informujemy, że umowa z wykonawcą Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „IMAGE” 43-186 Orzesze – Gardawice, ul. Dojazdowa 53

zostanie zawarta zgodnie z art.94 ust.1 pkt.2 PZP w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Poświętne: Dostawa węgla eko-groszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na 2013 r
Numer ogłoszenia: 26562 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem , ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 44 754 70 12, faks 754 70 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla eko-groszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na 2013 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla eko-groszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r., w ciągu 5 dni od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wymagania zamawiającego: - polski węgiel eko-groszek w ilości około 80 ton, parametry nie gorsze niż : granulacja: 5-25 mm, kaloryczność min. 27 000 kJ/kg, siarka max. 0,8 %, popiół max. 8 %, wilgotność max. 10,0 %. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych dostaw w zależności od warunków atmosferycznych, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. - Wykonawca dostarczy opał własnym transportem Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a 26-315 Poświętne , w odpowiednich ilościach i w ustalonych terminach. -Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia certyfikatu z kopalni potwierdzającego parametry jakościowe dostarczonej partii towaru oraz wydruk potwierdzający ważenie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności parametrów dostarczonego towaru z parametrami wymaganymi. W takim przypadku próbka do oceny jakości eko-groszku będzie przygotowana przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiającego. Koszty badania jakości dostarczonego towaru obciążają Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów z parametrami wymaganymi, to Wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz wszystkie koszty wymiany wadliwego towaru na towar o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności wagi dostarczonego eko-groszku faktycznie dostarczonego z wagą wskazaną na fakturze. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielkości faktycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzanie zmian polegających na : a) zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, b) wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, c) zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych dostaw w zależności od warunków atmosferycznych. Zmiany ilościowe przekraczające 30 % ilości określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagają aneksu w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (U M O W A nr.doc)umowawzór umowy37 kB1632013-01-18 11:58
Pobierz plik (art24.doc)art.24Oświadczenia z art.2430 kB1812013-01-18 11:58
Pobierz plik (art22.doc)art.22Oświadczenia z art.2223 kB1752013-01-18 11:58
Pobierz plik (oferta.doc)ofertaFormularz oferty36 kB1662013-01-18 11:57
Pobierz plik (siwz_w_13.doc)siwz_w_13SIWZ120 kB1732013-01-18 11:57

Poświętne 31.12.2012

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania „Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Poświętnem"

Zakład Usług Komunalnych w Poświętnem działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy : P. P. H. U. JAN-POL 26-300 Opoczno ul. Inowłodzka 24a za łączną cenę 71 920 zł brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

1

P. P. H. U. JAN-POL 26-300 Opoczno ul. Inowłodzka 24a

71 920 zł brutto

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie że umowa z wykonawcą P. P. H. U. JAN-POL 26-300 Opoczno ul. Inowłodzka 24a zostanie zawarta zgodnie z art.94  ust.2 pkt.1 PZP .

Poświętne: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Poświętnem.
Numer ogłoszenia: 499380 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Poświętnem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup w 2013 paliw płynnych do napędu maszyn i pojazdów mechanicznych znajdujących się w Zakładzie Usług Komunalnych w Poświętnem w ilości: - olej napędowy 12 800 litrów - benzyna bezołowiowa 95 E - 400 litrów Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie lub zwiększenia ilości zapotrzebowania na paliwo - prawo opcji art.34 ust.5 Prawo zamówień publicznych. Podana ilość paliw jest ilością szacunkową i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw faktycznie zakupionego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań do zbiorników maszyn i pojazdów mechanicznych Zamawiającego, w stacji lub stacjach paliw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw, w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, ilość wydanych litrów, nazwisko i imię oraz podpis osoby pobierającej, nr rejestracyjny pojazdu, cena jednostkowa obowiązująca na stacji w dniu wydania paliwa, wartość pobranego paliwa. Rozliczenie za dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 E następować będzie w oparciu o: cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu; deklarowany w ofercie stały upust cenowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.61.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa oświadczenia z 22 ust. 1 pzp,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa oświadczenia z 22 ust. 1 pzp,

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa oświadczenia z 22 ust. 1 pzp,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa oświadczenia z 22 ust. 1 pzp,

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca składa oświadczenia z 22 ust. 1 pzp,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany projekt umowy Wykaz stacji na których realizowane będzie zamówienie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

15.2. Dopuszcza się wprowadzanie zmian polegających na : a) zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, b) wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, c) zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia określonego umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Poświętnem, Stefanów 2a, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Poświętnem, Stefanów 2a, 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (umowa.doc)umowa.docWzór umowy42 kB1802012-12-10 10:31
Pobierz plik (wykaz stacji.doc)wykaz stacji.docWykaz stacji29 kB1832012-12-10 10:29
Pobierz plik (art.24.doc)art.24.docOświadczenie art.2431 kB1742012-12-10 10:27
Pobierz plik (art.22.doc)art.22.docOświadczenie art.2224 kB1822012-12-10 10:27
Pobierz plik (oferta_p_2013.doc)oferta_p_2013.docFormularz oferty45 kB1752012-12-10 10:26
Pobierz plik (siwz_p_13.doc)siwz_p_13.docSIWZ122 kB1592012-12-10 10:26

Numer ogłoszenia: 437812 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 433074 - 2012 data 05.11.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax. 044 7564034.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.W ogłoszeniu jest: W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne....

W ogłoszeniu powinno być: W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne....

 


 

Poświętne: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Poświętne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w gminie Poświętne - Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno przyrodniczych w Zespole Szkół Samorządowych w Poświętnem
Numer ogłoszenia: 433074 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Poświętne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w gminie Poświętne - Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno przyrodniczych w Zespole Szkół Samorządowych w Poświętnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Założenia projektu: 1.1. Celem głównym projektu jest zmniejszenie nierówności w jakości usług edukacyjnych, szczególnie pomiędzy obszarami wiejskimi i miejskimi (w zakresie kształcenia ogólnego) 1.2. Realizacja projektu obejmuje prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów klas I - III rozwijających kompetencje kluczowe, rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów, ograniczających niepowodzenia szkolne, wyrównując poziom nauczania. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych. - Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem, ul. Szkolna 2A; 26-315 Poświętne Wymiar zajęć: ogółem 30 godz. - 1 grupa po 30h. Jedna godzina w SIWZ rozumiana jest jako 1 godzina lekcyjna, czyli 45 minut. Opisane w przedmiocie zajęcia realizowane będą systematycznie przed lub po obowiązkowych zajęciach szkolnych. Godziny zostaną uzgodnione z dyrektorami szkół i zostaną dostosowane do wymogów uczestników i warunków szkół. Zakres obowiązków Wykonawcy : -realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą, -opracowanie harmonogramu realizacji zajęć dodatkowych oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorami szkół, w których realizowany jest projekt, -opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas I - III szkoły podstawowej, -systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć, listy obecności), -opracowywanie i prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, bieżącej kontroli postępów dydaktycznych uczniów zajęć, -przygotowywanie i sporządzanie wymaganych sprawozdań z postępu w realizacji przedmiotu zamówienia, -opracowywanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin, -wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metody nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach i osiągnięciach uczniów dyrektorów szkół, -ścisłej współpracy z Zamawiającym, -sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas prowadzonych zajęć, -oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.1

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.2

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt. 3

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w zależności od oferowanej części), posiadającymi: Zamawiający żąda od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, w zakresie każdej z części i złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt. 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji cześci zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia aneksem zmian do umowy w przypadku: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu, b) zmiany prowadzącego zajęcia, c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2.Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (wykaz_uslugi_pomoc.doc)wykaz_osb_kl2Wykaz osób62 kB1702012-11-07 20:14
Pobierz plik (umowa_kap_dod.doc)umow_kl2projekt umowy74 kB1632012-11-07 20:13
Pobierz plik (oswiadczenie_uprawnienia_pomoc_3.doc)osw_uprw_kl2Oświadczenie o uprawnieniach53 kB1602012-11-07 20:12
Pobierz plik (osw_art.24.doc)osw_24_kl2Oświadczenie art.2458 kB1582012-11-07 20:11
Pobierz plik (osw_22_kl.doc)osw_22_kl2Oświadczenie art.2256 kB1502012-11-07 20:10
Pobierz plik (oferta_KL_2.doc)oferta_kl2Formularz oferty79 kB1522012-11-07 20:09
Pobierz plik (SIWZ_us_kap.doc)SIWZ_klSIWZ143 kB1562012-11-07 20:09

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 

Poświętne 21.09.2012

Wszyscy wykonawcy

biorący udział w postępowaniu 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Usługa ubezpieczenia Gminy Poświętne”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy :  

Część 1 zamówienia : Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w

Łodzi Filia - Bełchatów 97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

Część II zamówienia : Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w

Łodzi Filia - Bełchatów 97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Cena łączna

ubezpieczenia za okres 3 letni w zł

Liczba punktów

Kryterium A - cena

Kryterium B - klauzule

dodatkowe

Część 1 zamówienia

1

CONCORDIA POLSKA Towarzystwo

Ubezpieczeń Wzajemnych

Przedstawicielstwo Łódź 91-420 Łódź

ul. Północna 27/29

132 892,00 zł

67,14

2

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w Łodzi Filia - Bełchatów

97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

 

98 233,00 zł

86,60

3

InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń

S.A. Vienna Insurance Group Oddział

Piotrków Tryb. Al. 3-go Maja 2 97-

300 Piotrków Tryb.

105 310,00 zł

79,82

Część 2 zamówienia

1

CONCORDIA POLSKA Towarzystwo

Ubezpieczeń Wzajemnych

Przedstawicielstwo Łódź 91-420 Łódź

ul. Północna 27/29

8.850,00 zł

98,87

2

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w Łodzi Filia - Bełchatów

97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

 

8.750,00 zł

100

 

 

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie że umowa z wykonawcą

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w Łodzi Filia - Bełchatów

97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

zostanie zawarta zgodnie z art.94  ust.1 pkt.2 PZP  w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Poświętne 21.09.2012

 

 

Wszyscy wykonawcy

biorący udział w postępowaniu 

 

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

Dotyczy postępowania:

„Usługa ubezpieczenia Gminy Poświętne”

 

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy :  

Część 1 zamówienia : Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w

Łodzi Filia - Bełchatów 97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

Część II zamówienia : Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w

Łodzi Filia - Bełchatów 97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

 

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ

 

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Cena łączna

ubezpieczenia za okres 3 letni w zł

Liczba punktów

Kryterium A - cena

Kryterium B - klauzule

dodatkowe

Część 1 zamówienia

1

CONCORDIA POLSKA Towarzystwo

Ubezpieczeń Wzajemnych

Przedstawicielstwo Łódź 91-420 Łódź

ul. Północna 27/29

132 892,00 zł

67,14

2

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w Łodzi Filia - Bełchatów

97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

 

98 233,00 zł

86,60

3

InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń

S.A. Vienna Insurance Group Oddział

Piotrków Tryb. Al. 3-go Maja 2 97-

300 Piotrków Tryb.

105 310,00 zł

79,82

Część 1 zamówienia

1

CONCORDIA POLSKA Towarzystwo

Ubezpieczeń Wzajemnych

Przedstawicielstwo Łódź 91-420 Łódź

ul. Północna 27/29

8.850,00 zł

98,87

2

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w Łodzi Filia - Bełchatów

97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

 

8.750,00 zł

100

 

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie że umowa z wykonawcą

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Biuro Regionalne w Łodzi Filia - Bełchatów

97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 1

zostanie zawarta zgodnie z art.94  ust.1 pkt.2 PZP  w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Poświętne 20.09.2012

Wszyscy wykonawcy

biorący udział w postępowaniu

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć

dodatkowych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Poświętne w ramach projektu

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w gminie Poświętne”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta wykonawcy:

Część 1 zamówienia :

-Renata Gosa, Małoszyce 32, 26-315 Poświętne

Część 2 zamówienia :

-Anna Nowak, ul. Kopernika 6/34, 26-300 Opoczno

Część 3 zamówienia :

-Małgorzata Kalużna, Mroczków Gościnny 65A, 26-300 Opoczno

Część 4 zamówienia :

-Liliana Bukowska, ul. Główna 27, 26-315 Poświętne

Część 5 zamówienia :

-Monika Skoneczna, ul. Partyzantów 63A/16, 26-300 Opoczno

Część 6 zamówienia :

-Grażyna Łuczyńska, Studzianna 58, 26-315 Poświętne

Część 7 zamówienia :

-Zofia Bartos, Brudzewice Kol. 59/6, 26-315 Poświętne

Część 8 zamówienia :

-Agnieszka Lasota, ul. O. Kolberga 18a, 26-300 Opoczno

Część 9 zamówienia :

-Anna Michta, ul. Fabryczna 23 m 6, 97-200 Tomaszów Maz.

Część 10 zamówienia :

- Milena Marianna Kacprzak, Małoszyce 21, 26-315 Poświętne

Uzasadnienie wyboru

Wybrane oferty zgodne są z treścią SIWZ, a wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, a ceny za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp

Nazwa wykonawcy

Cena łączna

Liczba punktów

w kryterium cena

Część 1 zamówienia

1

Renata Gosa, Małoszyce 32, 26-315 Poświętne

1200,00 zł

100

Część 2 zamówienia

1

Anna Nowak, ul. Kopernika 6/34, 26-300 Opoczno

1200,00 zł

100

Część 3 zamówienia

1

Małgorzata Kalużna, Mroczków Gościnny 65A,

26-300 Opoczno

1200,00 zł

100

Część 4 zamówienia

1

Liliana Bukowska, ul. Główna 27, 26-315 Poświętne

1200,00 zł

100

Część 5 zamówienia

1

Monika Skoneczna, ul. Partyzantów 63A/16, 26-300 Opoczno

1200,00 zł

100

Część 6 zamówienia

1

Grażyna Łuczyńska, Studzianna 58, 26-315 Poświętne

1200,00 zł

100

Część 7 zamówienia

1

Zofia Bartos, Brudzewice Kol. 59/6, 26-315 Poświętne

1200,00 zł

100

Część 8 zamówienia

1

Agnieszka Lasota, ul. O. Kolberga 18a, 26-300 Opoczno

1200,00 zł

100

Część 9 zamówienia

1

Anna Michta, ul. Fabryczna 23 m 6, 97-200 Tomaszów Maz

1200,00 zł

100

Część 10 zamówienia

1

Milena Marianna Kacprzak, Małoszyce 21, 26-315 Poświętne

1200,00 zł

100

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie że umowa z wykonawcami

zostanie zawarta zgodnie z art.94  ust.1 pkt.2 PZP  w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.