Zamówienia publiczne

Poświętne: Dostawa 4500 ton kruszywa łamanego dolomitowego

Numer ogłoszenia: 49741 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 4500 ton kruszywa łamanego dolomitowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy 4500 ton kruszywa na teren Gminy Poświętne woj. łódzkie, powiat opoczyński 3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest sukcesywna dostawa 4500 ton kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0-31,5 mm spełniającego wymogi norm PN-EN 13043:2004, dla kruszyw do drogownictwa i mieć zastosowanie do produkcji mieszanek bitumicznych, nawierzchni dróg i lotnisk oraz innych przeznaczonych do ruchu, zakupionego we własnym zakresie przez dostawcę oraz dostarczenie i rozładunek na terenie Gminy Poświętne w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kruszywa wapiennego 5. Wykonawca dla dostarczanego materiału (ujętego w fakturach i dowodach dostawy WZ zobowiązany jest przedłożyć deklaracje zgodności potwierdzoną przez Producenta (kopalnie). Zamawiający w okresie dostawy kruszywa dopuszcza pobranie jego próbek dla zlecenia badań laboratoryjnych jego technicznych właściwości celem sprawdzenia czy spełniają w/w normę. 6. Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci: drutów, gwoździ mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach a także innych zanieczyszczeń (niesortowane kruszywo itp.) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający będzie żądał ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub nie przyjmie dostawy. 7. Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę ofertową, 8. Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywnie i w miarę potrzeb zamówienia na określone ilości kruszywa wraz ze wskazaniem miejsca dostawy. Realizacja dostaw rozpocznie się w terminie do 2 dni od telefonicznego, faksowego lub pisemnego złożenia zamówienia, Wykonawca dostarczał będzie zamówione kruszywo w miejsca wskazane przez Zamawiającego 9. Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się w godzinach pracy Urzędu Gminy Poświętne tj, 8:00 - 16:00, poniedziałek - piatek przy obecności pracownika Urzędu Gminy Poświętne, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę, 10. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym. Brak dostarczenia w/w dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania doraźnej kontroli wagi dostarczonego kruszywa. 11. Zamawiający przewiduje rozliczenie w postaci faktur cząstkowych. 12. Sposób rozliczania się Zamawiającego z Wykonawcą będzie odbywał się na zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (Załącznik do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 44.92.22.00-1, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna że Wykonawca wykonał lub wykonuje dwa zamówienia polegające na dostawie kruszywa dolomitowego za kwotę min 200 000,00 zł brutto każda. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (wykaz_dostaw_k_2014.doc)wykaz_dostaw_k_2014.docWykaz dostaw30 kB1512014-03-07 14:32
Pobierz plik (wykaz_dostaw_k_2014.doc)wykaz_dostaw_k_2014.docWykaz dostaw30 kB1452014-03-07 14:32
Pobierz plik (grupa_k_2014.doc)grupa_k_2014.docLista podmiotów35 kB1462014-03-07 14:32
Pobierz plik (grupa_k_2014.doc)grupa_k_2014.docLista podmiotów35 kB1402014-03-07 14:32
Pobierz plik (oferta_kruszywo_2014.doc)oferta_kruszywo_2014.docFormularz oferty42 kB1482014-03-07 14:30
Pobierz plik (oferta_kruszywo_2014.doc)oferta_kruszywo_2014.docFormularz oferty42 kB1572014-03-07 14:30
Pobierz plik (umowa_kr_2014.doc)umowa_kr_2014.docIstotne postanowienia umowy58 kB1492014-03-07 14:30
Pobierz plik (umowa_kr_2014.doc)umowa_kr_2014.docIstotne postanowienia umowy58 kB1692014-03-07 14:30
Pobierz plik (siwz_kruszywo_2014.doc)siwz_kruszywo_2014.docSIWZ117 kB1572014-03-07 14:29
Pobierz plik (siwz_kruszywo_2014.doc)siwz_kruszywo_2014.docSIWZ117 kB1552014-03-07 14:29

Poświętne 16.12.2013

Wszyscy wykonawcy biorący

udział w postępowaniu

o udzieleniu zamówienia publicznego

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Dostawa ekogroszku i węgla kamiennego do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku 2014”

Dyrektor ZSS w Poświętnem działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy:

Część I

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „IMAGE” Sebastian Girgiel

ul. Dojazdowa 53, 43-186 Orzesze-Gardawice

oferta przedstawia cenę: 594,09 zł brutto

 

Część II

Składnica Artykułów Masowych „WĘGLOPASZ” sp. j.

Tadeusz Mendrygał, Marcin Mendrygał

Żołędowo ul. Koronowska 38, 86-031 Osielsko

oferta przedstawia cenę: 638,37 zł brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrane oferty zgodne są z treścią SIWZ, a wykonawcy nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Część I

Część II

Cena brutto

Liczba punktów w kryterium cena

Cena brutto

Liczba punktów w kryterium cena

1

AUPS sp. z o.o

ul. Piłkarska 23, 41-902 Bytom

730,62 zł

81,31

806,88 zł

79,12

2

Firma Handlowo – Usługowa

„DIANA” Szczerek Sławomir

Wólka Kłucka 201, 26-080 Mniów

604,00 zł

98,36

658,00 zł

97,02

3

Transport – Handel Janusz Wojda

ul. Podgórna 21, 99-400 Łowicz

674,04 zł

88,14

710,94 zł

89,79

4

Transport Towarowy Handel Opałem Mirosław Stasiak

Kletnia ul. Dworcowa 2, 97-545 Gomunice

612,54 zł

96,99

731,85 zł

87,23

5

Petro Carbon Energia sp. z o.o.

ul. Zagorska 95 lok 1/2,

42-680 Tarnowskie Góry

645,75 zł

92,00

-

-

6

RAFTRANS Katarzyna Papkala

ul. Szymanowskiego 11,

41-711 Ruda Śląska

697,41 zł

85,19

-

-

7

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „IMAGE” Sebastian Girgiel

ul. Dojazdowa 53,

43-186 Orzesze-Gardawice

594,09 zł

100,00

750,30 zł

85,08

8

Składnica Artykułów Masowych

„WĘGLOPASZ” sp. j.

Tadeusz Mendrygał, Marcin Mendrygał

Żołędowo ul. Koronowska 38,

86-031 Osielsko

595,32 zł

99,79

638,37 zł

100,00

9

ELBRUS sp. zo.o.

Stróża 36, 98-232 Rząśnia

699,87 zł

84,89

799,50 zł

79,85

10

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

„ATEX” sp. z o.o.

ul. Gliwicka 3, 44-145 Pilchowice

613,77 zł

96,79

688,80 zł

92,68

11

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

„STE-TRANS” Zbigniew Stępień

Kraszków 45, 26-300 Opoczno

651,90 zł

91,13

733,08 zł

87,08

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie informujemy, że umowa z wykonawcami wybranymi w postępowaniu, może być zawarta następnego dnia po przesłaniu niniejszego zawiadomienia.

 


Numer ogłoszenia: 263131 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętnem , ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 44 754 70 12, faks 754 70 12.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ekogroszku i węgla kamiennego do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekogroszku i węgla kamiennego do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem oraz szkół filialnych w Brudzewicach i Dębie w roku 2014 Część I Sukcesywna dostawa ekogroszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne w ilości około 80 ton o następujących parametrach parametry nie gorsze niż : granulacja: 5-25 mm, kaloryczność min. 27 000 kJ/kg, siarka max. 0,8 %, popiół max. 8 %, wilgotność max. 10,0 % Część II Sukcesywna dostawa węgla kamiennego - kostka do szkół filialnych w Brudzewicach i Dębie w ilości łącznie około 97 ton o następujących parametrach parametry nie gorsze niż: wartość opałowa powyżej 28 000kJ/kg, zawartość popiołu do 5 %, zawartość siarki do 0,5 % 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych dostaw w zależności od warunków atmosferycznych, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń 5. Wykonawca dostarczy opał własnym transportem do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a 26-315 Poświętne oraz szkół filialnych w Brudzewicach i Dębie , w odpowiednich ilościach i w ustalonych terminach w ciągu 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia certyfikatu z kopalni potwierdzającego parametry jakościowe dostarczonej partii towaru oraz wydruk potwierdzający ważenie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności parametrów dostarczonego towaru z parametrami wymaganymi. W takim przypadku próbka do oceny jakości towaru będzie przygotowana przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiającego. Koszty badania jakości dostarczonego towaru obciążają Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów z parametrami wymaganymi, to Wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz wszystkie koszty wymiany wadliwego towaru na towar o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności wagi dostarczonego towaru faktycznie dostarczonego z wagą wskazaną na fakturze. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielkości faktycznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana, wpisanie nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętne, ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Poświętne, ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa ekogroszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa ekogroszku do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem ul. Szkolna 2a, 26-315 Poświętne w ilości około 80 ton o następujących parametrach parametry nie gorsze niż : granulacja: 5-25 mm, kaloryczność min. 27 000 kJ/kg, siarka max. 0,8 %, popiół max. 8 %, wilgotność max. 10,0 %.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa węgla kamiennego - kostka do szkół filialnych w Brudzewicach i Dębie w ilości łącznie około 97 ton.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa węgla kamiennego - kostka do szkół filialnych w Brudzewicach i Dębie w ilości łącznie około 97 ton o następujących parametrach parametry nie gorsze niż: wartość opałowa powyżej 28 000kJ/kg, zawartość popiołu do 5 %, zawartość siarki do 0,5 %.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (umowa_w_2014.doc)umowa_w_2014.docIstotne postanowienia umowy37 kB1592013-12-05 12:57
Pobierz plik (umowa_w_2014.doc)umowa_w_2014.docIstotne postanowienia umowy37 kB1562013-12-05 12:57
Pobierz plik (oferta_w_2014.doc)oferta_w_2014.docFormularz oferty45 kB1542013-12-05 12:57
Pobierz plik (oferta_w_2014.doc)oferta_w_2014.docFormularz oferty45 kB1502013-12-05 12:57
Pobierz plik (siwz_w_2014doc.doc)siwz_w_2014doc.docSIWZ90 kB1532013-12-05 12:56
Pobierz plik (siwz_w_2014doc.doc)siwz_w_2014doc.docSIWZ90 kB1742013-12-05 12:56

Poświętne 14.08.2013

Wszyscy wykonawcy biorący

udział w postępowaniu

o udzieleniu zamówienia publicznego

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Dostawa wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Brudzewicach”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: PHPU ZUBER, Andrzej Zuber ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław. Oferta przedstawia cenę 59 212,20 zł brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów w kryterium cena

1

Centrum Sedno sp. z o.o.

ul. Niepodległości 44-48

75-252 Koszalin

85 915,50 zł

68,91

2

P.H.U. „BMS” sp. j.

ul. Staszica 22

82-500 Kwidzyn

62 494,90 zł

94,74

3

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber

ul. Krakowska 29C

50-424 Wrocław

59 212,20 zł

100,00

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie informujemy, że umowa z wykonawcą

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber ul. Krakowska 29C 50-424 Wrocław, może być zawarta następnego dnia po przesłaniu niniejszego zawiadomienia

Poświętne 06.08.2013

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Dowóz uczniów z terenu Gminy Poświętne do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku szkolnym 2013/2014,”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: Moto –Trans sp. z o.o. ul. Kolejowa 3, 26-340 Drzewica. Oferta przedstawia cenę 4,80 zł za 1km przejazdu brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

za 1 km

Liczba punktów w kryterium cena

1

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Tomaszowie Maz. sp. z o.o.

ul. Dworcowa 6, 97-200 Tomaszowie Maz.

6,59 zł

72,83

2

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Opocznie sp. z o.o.

ul. Janasa 27, 26-300 Opoczno

8,60 zł

55,81

3

Przedsiębiorstwo Transportu Samochodowego „Bracia Woźniak” sp. j.

26-300 Opoczno ul. Orzechowa 11

8,53 zł

56,27

4

Moto –Trans sp. z o.o.

ul. Kolejowa 3, 26-340 Drzewica

4,80 zł

100,00

 

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie informujemy, że umowa z wykonawcą

Moto –Trans sp. z o.o. ul. Kolejowa 3, 26-340 Drzewica, może być zawarta po upływie 5 dni, od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia

 

Poświętne: Dostawa wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Brudzewicach
Numer ogłoszenia: 306548 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Brudzewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Brudzewicach: wyposażenia zaplecza kuchennego, mebli, artykułów sanitarnych, zastawy stołowej, sprzętu RTV i AGD, sprzętu rekreacyjnego, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2 . Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie, która zostanie zawarta z Wykonawcą, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie: zmian ogólnych: a) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych; b) zmiany terminu wykonania zamówienia na termin późniejszy - przy czym zmiana może nastąpić wyłącznie z przyczyn, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności. Termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec przesunięciu jedynie o ilość dni potwierdzonych przez Zamawiającego o niemożliwości realizacji dostawy z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa wyżej. c) zmiany wpływające na wynagrodzenie - możliwa jest wówczas zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). d) inne zmiany - strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy, które mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu poprzez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu realizacji zamówienia realizowanego na podstawie niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Poświętne 02.08.2013 r

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

 o udzielenie zamówienia publicznego

 

 

Dotyczy: postępowania  prowadzonego  w trybie przetargu nieograniczonego dot.

 „Dostawa wyposażenia dla świetlicy wiejskiej w Brudzewicach””

 

           Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i  2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) udzielam odpowiedzi na zapytanie jednego z Wykonawców, przesłane Gminie Poświętne.

 

Ad 22 proszę o sprecyzowanie z jakiego materiału mają być wykonane meble oraz konkretnie jakie rozmiary szafek państwo oczekują?

 

Ad 28  proszę o sprecyzowanie z jakiego materiału mają być wykonane meble oraz konkretnie jakie rozmiary szafek państwo oczekują?

 

Ad 29 proszę o sprecyzowanie z jakiego materiału mają być wykonane meble oraz konkretnie jakie rozmiary szafek państwo oczekują?

.”

 

 

Odpowiedź:

 

  1. Zamawiający informuję że meble mają być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej
  2. Wymiary dla szafek: standardowe wymiary szafek kuchennych

 

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (szczeg_opis.xls)szczeg_opisSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 32 kB1702013-07-31 14:08
Pobierz plik (szczeg_opis.xls)szczeg_opisSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 32 kB1982013-07-31 14:08
Pobierz plik (umowa_wyp_brudz.doc)umowa_wyp_brudzewiceIstotne postanowienia umowy36 kB1602013-07-31 14:06
Pobierz plik (umowa_wyp_brudz.doc)umowa_wyp_brudzewiceIstotne postanowienia umowy36 kB1612013-07-31 14:06
Pobierz plik (oferta_wyp_brudzewice.doc)oferta_wyp_brudzewiceFormularz oferty38 kB1402013-07-31 14:05
Pobierz plik (oferta_wyp_brudzewice.doc)oferta_wyp_brudzewiceFormularz oferty38 kB1602013-07-31 14:05
Pobierz plik (siwz_wyp_brudzewice.doc)siwz_wyp_brudzewiceSIWZ104 kB1572013-07-31 14:05
Pobierz plik (siwz_wyp_brudzewice.doc)siwz_wyp_brudzewiceSIWZ104 kB1572013-07-31 14:05

Poświętne: Dowóz uczniów z terenu Gminy Poświętne do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 290472 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Poświętne do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem w roku szkolnym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowiezienia na zajęcia i odwiezienia po zajęciach uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem, w roku szkolnym 2013/2014. Przewidywana liczba dni nauki szkolnej wynosi 188 dni Liczba uczniów objętych dowozem - 187 Długość dziennej trasy - 160 km Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdami każdego dnia roboczego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych. 2.Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1km przejazdu. 3. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Zamawiający finansuje przewóz uczniów zgodnie z podanymi trasami, Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy. 4. Terminy dowozu i odwozu uczniów, Wykonawca usług ustalał będzie z Zamawiającym 5. Długość trasy może ulec zmianie w przypadku: 1) zmiany ilość dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu; 2) zmiany miejsca zamieszkania uczniów; 3) zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkół -szkoły); 4) zmian planu nauczania w szkołach (szkole) w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie może przewidzieć; 5) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy; 6.Celem prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej trzema autokarami, przystosowanym do przewozu uczniów, w pełni sprawnymi technicznie. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema autobusami przystosowanym do przewozu uczniów, w pełni sprawnymi technicznie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2 . Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie, która zostanie zawarta z Wykonawcą, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana, wpisanie nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zał4_dow0z_13_14.doc)zał4_dowoz_13_14Załącznik Nr 4 do SIWZ30 kB1552013-07-23 14:56
Pobierz plik (Zał4_dow0z_13_14.doc)zał4_dowoz_13_14Załącznik Nr 4 do SIWZ30 kB1622013-07-23 14:56
Pobierz plik (zał3_dowoz_13_14.doc)zał3_dowoz_13_14Załącznik Nr 3 do SIWZ33 kB1572013-07-23 14:56
Pobierz plik (zał3_dowoz_13_14.doc)zał3_dowoz_13_14Załącznik Nr 3 do SIWZ33 kB1602013-07-23 14:56
Pobierz plik (umowa_dowoz_13_14.doc)umowa_dowoz_13_14Istotne postanowienia umowy65 kB1732013-07-23 14:55
Pobierz plik (umowa_dowoz_13_14.doc)umowa_dowoz_13_14Istotne postanowienia umowy65 kB2152013-07-23 14:55
Pobierz plik (oferta_dowóz_13_14.doc)oferta_dowoz_13_14Formularz oferty40 kB1602013-07-23 14:55
Pobierz plik (oferta_dowóz_13_14.doc)oferta_dowoz_13_14Formularz oferty40 kB1662013-07-23 14:55
Pobierz plik (siwz_dowoz_13_14.doc)siwz_dowoz_13_14SIWZ109 kB1632013-07-23 14:55
Pobierz plik (siwz_dowoz_13_14.doc)siwz_dowoz_13_14SIWZ109 kB1532013-07-23 14:55

Poświętne 19.06.2013

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Poświętne”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: Zakład Usług Komunalnych „HAK” Stanisław Burczyński ul. Próchnika 25

97-300 Piotrków Tryb, oferta przedstawia cenę 236 527,56 zł zł brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Liczba punktów w kryterium cena

1

A.S.A Eko Polska sp. z o.o. ul. Lecha 10

41-800 Zabrze – lider konsorcjum

Miejsce Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Lecha 10

41-800 Zabrze – członek konsorcjum

323 744,82 zł

73,05

2

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Opocznie

ul. Krótka 1

26-300 Opoczno

251 640,00 zł

93,99

3

Przedsiębiorstwo Gospodarski Komunalnej i Mieszkaniowej w Drzewicy sp. z o.o.

ul. Warszawska 11

26-340 Drzewica

240 599,16 zł

98,30

4

Zakład Usług Komunalnych „HAK” Stanisław Burczyński

ul. Próchnika 25

97-300 Piotrków Tryb.

236 527,56 zł

100,00

 

Dziękujemy za złożenie ofert, jednocześnie informujemy, że zgodnie z art.94 ust.2 pkt.3 PZP umowa z wykonawcą Zakład Usług Komunalnych „HAK” Stanisław Burczyński

ul. Próchnika 25, 97-300 Piotrków Tryb , może być zawarta następnego dnia, od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia

Poświętne 12.06.2013

 

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na wykonanie zadania pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Poświętne”

Komisja Przetargowa powołana do przygotowania i przeprowadzenia ww. postępowania informuje, że w dniu 12.06.2012r. o godz. 12:15 odbyło się otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert odczytano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: wartość brutto: 190 000,00 zł.

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 12.06.2013r. do godz. 12:00 złożono 4 oferty:

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

1

A.S.A Eko Polska sp. z o.o. ul. Lecha 10

41-800 Zabrze – lider konsorcjum

Miejsce Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.

ul. Lecha 10

41-800 Zabrze – członek konsorcjum

323 744,82 zł

2

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Opocznie

ul. Krótka 1

26-300 Opoczno

251 640,00 zł

3

Przedsiębiorstwo Gospodarski Komunalnej i Mieszkaniowej

w Drzewicy sp. z o.o.

ul. Warszawska 11

26-340 Drzewica

240 599,16 zł

4

Zakład Usług Komunalnych „HAK” Stanisław Burczyński

ul. Próchnika 25

97-300 Piotrków Tryb.

236 527,56 zł

Poświętne 12.06.2013

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„ Rozbudowa fragmentu drogi gminnej nr 107259E relacji Buczek – Idzikowice na odcinku km 0+000,0 do 0+466,16 km,”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 z późn. zm), znanej dalej PZP informuje, ze w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy sp. z o.o., 26-434 Gielniów ul. Opoczyńska 38. Oferta przedstawia cenę 126 485,00 zł brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ – najniższa cena

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów w kryterium cena

1

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy sp. z o.o., 26-434 Gielniów ul. Opoczyńska 38

126 485,00 zł

100 ,00

2

Zakład Budowy i Eksploatacji Dróg

i Mostów sp. z o.o.

97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Luboszewska 61/69

132 061,00 zł

95,77

Poświętne 06.06.2013 r

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

 o udzielenie zamówienia publicznego

 

 

Dotyczy: postępowania  prowadzonego  w trybie przetargu nieograniczonego dot.

 „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Poświętne”

 

           Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i  2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) udzielam odpowiedzi na zapytanie jednego z Wykonawców, przesłane Gminie Poświętne.

„Zastrzeżenie do rozdziału III ust. 3 SIWZ:

 

Wykonawca w oparciu o przepisy art. 181 PZP wskazuje na niezgodność z art. 29 ust 1 PZP opis przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień ust. 3 rozdz. III SIWZ.

W wyżej powołanych zapisach Zamawiający nie określił:

1.         Ilości i rodzaju pojemników satysfakcjonujących Gminę w ramach wyposażenia PSZOK.

2.         Ilości – nawet szacunkowej odpadów, które maja być odbierane z PSZOK, a także terminy odbierania tych odpadów.

Brak określenia wskazanych wyżej informacji uniemożliwia skalkulowanie ceny oferty, wobec czego wnosimy o dopracowanie przedmiotowych zapisów.”

 

 

Odpowiedź:

 

1. Zamawiający informuję że w ramach wyposażanie PSZOK Wykonawca dostarczy następujące rodzaje pojemników:

przeterminowane leki: 120 l – 1 pojemnik,

chemikalia: 240 l – 1 pojemnik,

zużyte baterie i akumulatory: 240 l – 1 pojemnik,

zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 1100 l  - 1 pojemnik

inne odpady niebezpieczne: 1100l – 1 pojemnik

Pozostałe odpady tj. zużyte opony i odpady wielkogabarytowe będą składowane luzem na terenie PSZOK

2. Zamawiający informuje, że w poprzednich latach według otrzymanych sprawozdań z firm wywozowych zebrano następujące ilości odpadów:

w roku 2012:

odpady wielkogabarytowe – 2,3 Mg,

zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 0,2 Mg,

w roku 2011

odpady wielkogabarytowe – 2,8 Mg,

zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 2,1 Mg

Zamawiający według najlepszej wiedzy, jaką posiada nie jest w stanie określić ilości odpadów które będą odbierane z PSZOK

Zgodnie z zał. 4 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, cześć III  punkt 3 ppkt 2:

Wykonawca powinien odbierać odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w sposób sukcesywny tak, aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców oraz w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby drogą elektroniczną, telefoniczną lub faxem.

 

 

Wójt Gminy Poświętne

Mieczysław Stępień


Poświętne: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Poświętne
Numer ogłoszenia: 95835 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Poświętne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Poświętne. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Poświętne, na których zamieszkują mieszkańcy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 roku poz. 391 z późn. zm.), a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXVI/481/12 z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie przyjętego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2012 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Poświętne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę przedstawi a) wpis do Rejestru działalności regulowanej w Gminie Poświętne w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r., poz. 391), b) aktualne zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495 z późn. zm.). Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnił ten warunek wg. formuły: spełnia - nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający stwierdzi, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże , że będzie dysponował na czas realizacji usługi nw pojazdami:: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnił ten warunek wg. formuły: spełnia - nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2.2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 2.3. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia 2.4. Wypełniony formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 2 . Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie, która zostanie zawarta z Wykonawcą, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych 3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana, wpisanie nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Poświętne 06.06.2013 r

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

 o udzielenie zamówienia publicznego

 

 

Dotyczy: postępowania  prowadzonego  w trybie przetargu nieograniczonego dot.

 „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Poświętne”

 

           Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i  2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) udzielam odpowiedzi na zapytanie jednego z Wykonawców, przesłane Gminie Poświętne.

„Zastrzeżenie do rozdziału III ust. 3 SIWZ:

 

Wykonawca w oparciu o przepisy art. 181 PZP wskazuje na niezgodność z art. 29 ust 1 PZP opis przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień ust. 3 rozdz. III SIWZ.

W wyżej powołanych zapisach Zamawiający nie określił:

1.         Ilości i rodzaju pojemników satysfakcjonujących Gminę w ramach wyposażenia PSZOK.

2.         Ilości – nawet szacunkowej odpadów, które maja być odbierane z PSZOK, a także terminy odbierania tych odpadów.

Brak określenia wskazanych wyżej informacji uniemożliwia skalkulowanie ceny oferty, wobec czego wnosimy o dopracowanie przedmiotowych zapisów.”

 

 

Odpowiedź:

 

1. Zamawiający informuję że w ramach wyposażanie PSZOK Wykonawca dostarczy następujące rodzaje pojemników:

przeterminowane leki: 120 l – 1 pojemnik,

chemikalia: 240 l – 1 pojemnik,

zużyte baterie i akumulatory: 240 l – 1 pojemnik,

zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 1100 l  - 1 pojemnik

inne odpady niebezpieczne: 1100l – 1 pojemnik

Pozostałe odpady tj. zużyte opony i odpady wielkogabarytowe będą składowane luzem na terenie PSZOK

2. Zamawiający informuje, że w poprzednich latach według otrzymanych sprawozdań z firm wywozowych zebrano następujące ilości odpadów:

w roku 2012:

odpady wielkogabarytowe – 2,3 Mg,

zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 0,2 Mg,

w roku 2011

odpady wielkogabarytowe – 2,8 Mg,

zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 2,1 Mg

Zamawiający według najlepszej wiedzy, jaką posiada nie jest w stanie określić ilości odpadów które będą odbierane z PSZOK

Zgodnie z zał. 4 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, cześć III  punkt 3 ppkt 2:

Wykonawca powinien odbierać odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w sposób sukcesywny tak, aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców oraz w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby drogą elektroniczną, telefoniczną lub faxem.

 

 

Wójt Gminy Poświętne

Mieczysław Stępień

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (wzor umowy.doc)umowa_odpady_2013wzór umowy100 kB1632013-05-31 12:57
Pobierz plik (wzor umowy.doc)umowa_odpady_2013wzór umowy100 kB1622013-05-31 12:57
Pobierz plik (potencjal_tech.doc)zał_2_odpady_2013Potencjał techniczny45 kB1572013-05-31 12:56
Pobierz plik (potencjal_tech.doc)zał_2_odpady_2013Potencjał techniczny45 kB1672013-05-31 12:56
Pobierz plik (opis_4.doc)opis_odpady_2013Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - zał 4 141 kB1672013-05-31 12:55
Pobierz plik (opis_4.doc)opis_odpady_2013Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - zał 4 141 kB1642013-05-31 12:55
Pobierz plik (odpady_oferta_2013.doc)oferta_odpady_2013Formularz oferty37 kB1652013-05-31 12:54
Pobierz plik (odpady_oferta_2013.doc)oferta_odpady_2013Formularz oferty37 kB1582013-05-31 12:54
Pobierz plik (siwz_odpady_2013.doc)siwz_odpady_2013SIWZ113 kB1712013-05-31 12:53
Pobierz plik (siwz_odpady_2013.doc)siwz_odpady_2013SIWZ113 kB1692013-05-31 12:53